Zpověď feministky

Zpověď feministky

Anotace: Jo jo, už je to tak. Muselo se to stát. Jednou se ze mě prostě musela stát zapšklá feministická lesbická jeptiška :D

Bůh stvořil jako prvního člověka Adama... Proč zrovna člověk tak samolibý, egoistický a pudama hnaný předběhl Evu, osobu něžného citlivého pohlaví, bystrého myšlení ač trochu s přídavkem zvědavosti? (Tak servala to jabko ze stromu, no a?) Proč velcí velitelé byli většinou muži? Protože ženy by nebyly schopné vymyslet něco tak odpudivého jako je válka, protože mají přeci jen cit pro rodinu a nějaký ten pud záchovy pro své děti a nejbližší. Mám na chlapech obdivovat jejich výborné válečné strategie? To můžu, když jdou hrát Waterloo na desce .)

Udivuje mě otázka ženy a muže, rozdílných pohlaví, které, když ne urputně, tak alespoň v hloubi duše věří v to, že jejich pohlaví je lepší, s větší výdrží na strasti života a s bonusem chytrosti navíc. Jo, taky si myslim, že ženy toho mají víc. Na druhou stranu, kdyby jsme nepotřebovaly chlapy, proč by tady k čertu byli, že jo? No, jestli jsou tady naprosto zbytečně, tak to už je ale abnormální sprostá drzost!

K týhle otázce mě přivedla zase včerejší událost, kdy ze mě další pán udělal husu, rádoby... Momentálně sedí za mnou na compu a já čekám, kdy mu to dám sežrat, protože on sám není schopnej přiznat chybu, přijít mi to vysvětlit a čelit mému lehkému hysterickému záchvatu .) Vždyť já jsem vcelku hodná holka, jen mě nesmíte srát.)
Autor Miiemu, 12.06.2007
Přečteno 345x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí