Věřit v převtělení?

Věřit v převtělení?

Anotace: Možná to byl sen nebo jak se říká haluška.Prožito den před pohřbem mé družky.

Budou to asi tři měsíce kdy mi zemřela družka.Den před pohřbem jsem šel spát brzo možná se nedivíte ale měl jsem toho celkem za ten den dost.Musím podoktnout že v nějaké stěhování důší nebo něco podobnéhojsem nevěřil až do jistého dne.Nevím sen nebo sdělení?Spím v obivacím pokoji a byla tam tma jak v ranci pojednou vidím jak celým pokojem se rosvítila záře ale né ta od světla bylo to jako něco co jsem ještě neviděl.Viděl jsem že pokojem letí motýl,né můra to nebyla byl to takový zářiví motýl.Asi víte jak mi bylo,nemohl jsem se hýbat,jen jsem nepatrně otvíral pusu a chtěl něco říci ale nemohl jsem.V tom ten motýl promluvil,Až jsem se lekl.Mluvila na mě družka,chcete říci že jsem se asi zbláznil ale viděl jsem to a slyšel úplně živě.Povídá že ji je líto že musela odejít a hlavně mi kladla na srdce ať se postarám o její dceru a vnučku.Cítíl jsem že jí odpovídám ano udělám vše jak si přeješ.Proč si odešla co se stalo ale v tu chvíli mi nedala odpověď a zase odlétla neznámo kam.Samozřejmě že jsem se z toho vzbudil,říkám si to není možné že by ty prášky?Bral jsem prášky na záda.Začal jsem tomu věřit že jsem se sní ještě naposledy setkal než její duše odejde tam kam odchází duše zemřelích.Je zajimavé že úplně stejný sen se zdál naši dceři.Tak a kdo mi dá odpověď na toto?Je něco takového možné?Tajemství smrti je zatím neprobádaná oblast.Četl jsem knihu Rainera Holbe Obrazy z říše mrtvých,je tam popsáno jak lze navázat spojení s dušemi zemřelích.Tím jsem se utvrdil že nejsem blázen.Myšlenka co je po smrti člověka mě fascinuje,ale nikde se nedozvíme jak to vlastně je.Mím přáním je znovu se setkat s mou družkou,pořád se nemůžu virovnat s její smrtí i když už mám novou známost pořád tam je sylné pouto.Pokud se někdo zajímá o úvahy smrt,život po smrti atd budu rád za každý komentář.Nebo výklad onoho snu.
Děkuji za komentáře.
Autor Medvídek@.., 17.06.2007
Přečteno 614x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Smrt tvojí družky je jistě bolestná zkušenost,ale zároven´úžasná příležitost, vydat se na cestu k poznání toho,co smrt vlastně je,věřit něčemu-čemukoliv je sice utěšující, ale nikam tě to nedovede,strach a bolest jen přelepíš dalším problémem,víra ti na nic neodpoví,jen tě utěšuje že snad někdy něco..Jen přímé porozumění a pochopení tě zbaví strachu a bolesti,protože jen nevědomost způsobuje utrpení..ale je na tobě co si uděláš ze svým životem..

15.11.2007 09:22:00 | Weylin

Ztráta milované osoby je hrozná,jednou se s podobnou ztrátou setkají všichni i já.Něco na tom bude že duše nemůže umřít,já tomu tedy věřím.

Je mi líto co se stalo,je to nevyhnutelný osud všech lidí,bohužel...

07.08.2007 02:18:00 | mobo

Mezi nebem a zemí je spousta zatím nezmapovaných oblastí... Toto tam jistě patří...

Jako věřící Ti chci jen říct, že si myslím, že to není oblast, kde bychom dokázali díky logice a myšlení najít zákonitosti... a tak to ovládnout... Snadno se pak stává že z výletu do neznáma se stává boj o život...

A vyjadřuji Ti upřímnou soustrast. Ztráta milované bytosti, s tím se těžko vyrovnává...

18.06.2007 13:29:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí