Ano nebo ne?

Ano nebo ne?

Anotace: Odpouštět je lidské??Ano nebo ne??I když to bolí??

Část 1:Co je krutější než smutek a žal??Snad jen to,jsi-li na poušti a zdráháš po dechu..na jednou poslední svůj výdech věnuješ tomu koho miluješ a víš..že ho nikdy neuvidíš..nevím…

Část2:Jsi-li obtěžkán smutkem a nevíš jak z toho ven.Vem si na sebe pancíř…A svůj smutek a vztek vlož pod něj…abys byl chráněn před okolím…Je tohle snad přetvářka schovávat svoje pocity..do sebe …nevim možná jo i ne…ale v mém případě ne…je to jen obrana vůči mě osobně…

Část3:člověk,který zanevře sám nad sebou je mrtvý…protože chovat se jako zbabělec to není rozumné(mě není souzeno určovat kdo je a není,ale zvážíte-li vy sami dospějete ke stejnému závěru jako já…člověk,který zanevře nad svou milovanou osobou..je snad zbabělec…možná ano možná ne…ale jestli dospějete k závěru odpuštění a vaše milovaná osoba si toho bude vážit…je to nejlepší krok k sebe nápravě..

Část4:Je snad zlé se zavřít sám do sebe pro někoho je to východiskem,ale uvažte není-li nikdo kdo by vám ukázal dveře…jste sám….a váš osud je jasný…proto volím metodu,která se mi zdá správná i když mnohým se zdá být slabostí…

Část5:jestli odpustíš tomu kdo ti ublížil,i když moc,ale ublížil jsi svým pánem a umíš rozhodovat..i když se ti to příčí děláš správně sice tě ostatní nemusí chápat..je to jen z té vůle,že toho člověka miluješ a je jen na to druhém..buď si tě bude vážit…nebo s tebou bude zacházet jak s loutkou..pak je tvůj osud zpečetěn…

Část6:Nejsi tím za koho se pokládáš..uvnitř každého z nás je něco co ti nedovolí udělat chybu,i když se to třeba projeví až později…

Část7(Osobní část):Já vím a mě to bolí sice to snad překousnu a jenom myšlenka na to co druhý člověk udělal mě dohání k šílenství a zármutku,ale i přesto volím tu volbu,která mě snad dovede k sebe záchově a proto prosím vysvoboď mě!!Já vím,každý dělá chybu,ale tahle sakra bolí,ale mám tě rád sice mě to štve,ale snad se s tím poperu sice ti nevidím do hlavy a nechápu tvoje jednání snad sem nebyl tím za koho si mě pokládala snad sem něco dělal špatně,ale od jak živa se důležité kroky dělají ve dvou a ty jsi nad mnou zanevřela sice jen na chvíli,ale ta chvíle…byla osudová…..
Autor Swordfish69, 18.06.2007
Přečteno 372x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí