Nejideálnější učitel:o)

Nejideálnější učitel:o)

Anotace: Doufám,že tam nebude moc chyb:-)

Nejideálnější učitel, si myslim, by neměl být, jak říkají: neměl by dávat písemky, zkoušet, atd.
Myslím si, že opravdový a správný učitel by měl rozhodně něco naučit...
V své třídě by měl mít u žáků úctu a měl by být spíš i jejich takový kamarád, protože když učiteli nevěřím, tak tím pádem není už kamarád...
Kdyby se mě ve skole zeptali, jestli je nějaký z našich učitelů podle mých představ, určite bych neřekla nebo nenapsala ani jednoho.
Je tam pár učitelů, které mám opravdu ráda a vím, že se k nim nechovám často tak, jak bych měla a někdy mě to i mrzí, ale to, co řeknu, hold řeknu, neumím se přetvařovat...
Mí učitelé už na to přišli. Vědí, že to nemyslim zle.
Jsou ale ve škole i takoví učitelé, které opravdu osobně nemám ráda, nevadí mi... ale že bych za nima letěla s mými problémy, tak to ne. Myslím si, že ideálni učitel by měl být kamarádský, spravedlivý a neměl by nadržovat.
I když vím, že jsme nejhorší třída na škole a učitelé nás nemají rádi, myslím si, že to není jenom naše chyba.
Děláme plno blbostí, ale oni byli taky mladí a taky je dělali, taky by nás mohli někdy pochopit. Proto si myslím, že ideálni učitel asi ani není.....:o)... každý má hold něco...
Autor Střela, 19.06.2007
Přečteno 380x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí