Konec mého posledního roku ...

Konec mého posledního roku ...

Anotace: Kvůli tomu se cítím strašně osamělá ...

Své štěstí si člověk uvědomí až ve chvíli,kdy ho ztrácí,a nebo když už ho ztratil.Svůj poslední rok na základce jsem si chtěla od září užívat plnými doušky,ale když jsem se pak asi v listopadu ohlédla zpátky,napadalo mě,že jsem si vlastně nic neužila a že své předsevzetí neplním.Ale teď,když už mi do konce roku zbývá sedm nebo šest pracovních dnů si uvědomuju,že jsem si toho užila víc než za předchozích osm let dohromady.Především to,že jsem poznala nové spolužáky,pro mě byl dost silný zážitek.Na konci osmičky nám totiž rozdělili třídu ... a já jim za to teď děkuju.Jinak bych se nikdy až tak skvěle nepoznala s áčkaři,s mými nynějšími zatím ještě spolužáky,které mám strašně ráda a jeeště nikdy jsem s nikým tak dobře nevycházela.Kdybych mohla,vrátím čas zpátky na září,a dělala bych to tak dokud by mě to nepřestalo bavit,takže věčně ...
Autor Grafomanická MIA, 21.06.2007
Přečteno 381x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ale máš to moc pěkně napsané!

15.01.2008 14:53:00 | Karlička

Taky jsem si to říkala. Moji bývalí spolužáci mi teď strašně chybějí, ale na druhou stranu už bych zase nešla tady odsud, kde jsem. Poznala jsem nový lidi a mezi nimi i pár super lidiček, kteří mají srdíčko na pravém místě. =) Takže jak se to vezme. Na jednu stranu bych pořád byla ráda se svýma zlatíčkama ze základky, ale na druhou už se mi nechce od těch, které mám teď. =P

15.01.2008 14:52:00 | Karlička

poznáš další spolužáky...budou úplně cizí...ale spřátelíš se s nimi...a uvidíš,najdeš tam úplně jiné lidi než na základce...budou najednou zodpovědnější...ale přesto to budou ty děti,které jsou pro každou srandu...ale začátek je vždycky těžkej...=)

23.06.2007 11:25:00 | Kira.cool

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí