Nespravedlnost

Nespravedlnost

Anotace: Je to psáno do školy . Je tady myšlena nespravedlnost smrti někoho kdo razil SVOJÍ pravdu.

Nevím, jak přesně to nazvat ale asi by se hodilo – nespravedlnost.
Chci psát o tom , jak chytří, nadějní , krásní a úspěšní lidé …umírají první.
Dnešní doba (jen z mého pohledu) nepřeje odlišnostem.
Tváří se přesně naopak ale skutečnost je jiná.
Móda přeje anarchii , tedy vzbouřenectví a svévoli , životní pravdě která staví člověka se svými názory a svou životní pravdou nad všechno ostatní.
Ale zkuste vyčnívat jiným způsobem než je teď žádaný , noste černou barvu a cuchejte si vlasy – budete považováni za EMO cvoky a lidi kteří mají potřebu být věčně melancholický a zavírat se do skříní.Málokoho napadne že to děláte kvůli nějaké velké osobní tragedii a ne jenom kvůli módnímu trendu .
Ale není snad pravděpodobnější že se po nějakém hrůzném období života či zážitku budete snažit vypadat co nejnápadněji ?
Málokdo stojí o oprávněnou lítost .
Ale jako herec budete „IN.“
Co z toho plyne ? Že dnešní doba přeje odlišnostem , ale jen těm správným a řádně odlišným.
Tak to prstě je . Sví lidé umírají první .
Častokrát nejspíš jenom na to zjištění že „takhle“ to prostě není.
Autor Fay, 21.06.2007
Přečteno 377x
Tipy 1
Poslední tipující: Fuori dal mondo
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

no jo jak jinak než zase....skvělý. Prostě máš pravdu

15.02.2008 22:51:00 | Fuori dal mondo

pěkně napsaný a hlavně pravdivý

15.07.2007 11:29:00 | Esty

super!

14.07.2007 17:28:00 | Megs

Máš pravdu, dneska jde o to být originální kopie :-(

13.07.2007 23:45:00 | derrry

hezky...ale moc koukas na Inuyashu...nebo jak se to pise..:))ael jinak je to krasny:))PRVDA PRAVDA...jako lukina:))

22.06.2007 06:51:00 | Fried Green Tomatoes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí