Dopis pro Toma

Dopis pro Toma

Anotace: ......Potřebovala jsem vypsat své pocity ..

Kam tvý kroky jdou, tam mý nemůžou ... :'( Proč všechny svíčky spálila jsem sama a proč když se v noci dívám z okna na nebe plné hvězd, doufám, že se zase vratíš a podíváš se na mě těma tvýma krásnýma modrýma očima a řekneš mi miluju tě! Vím, že už tě nikdy neuvidím, že už máš jinou "lásku", ale naděje přece jen umírá poslední ... Když si vzpomenu na ty tvé plamínky a na naše dlouhé noční procházky .. :'( Jak ti pořád volal děda, kde jsi a Ty jsi mu kvůli mě lhal .. Jen aby si se mnou mohl být o chvíli dýl .. Abysme si dál mohli povídat .. O všem a o ničem .. znala jsem tě snad tolik jak to jen šlo .. Tvojí minulost .. nic jsi mi nazatajil .. dokázal si se mi svěřit se vším a já tobě taky .. Teď jsem sama .. nikoho nemám .. nikdo mi nechce pomoct .. nikomu se nemůžu svěřit, protože nechápe mé trápení a nechce se zatěžovat takovými blbostmi .. A co jen mám dělat, když mě nikdo nechce poslouchat a já se cítím tak na dně ..
A to jen kvůli té tvé "nové lásce", proč jsem jsi mě opustil .. miluju tě .. Teď už nemůžu jen snít .. chci čas vráti a mít tebe blíž .. myslela jsem si, že láska může bý čistá a že vykoupí mě z prokletí .. jen díky tobě jsem lítala vysoko nad zemí .. a Teď jsi pryč a s tebou i noční procházky, tvé modré oči .. ale moje láska nikdy nezemře .. Miluju tě, Tome .. !!!
Autor Luďka, 24.06.2007
Přečteno 596x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak tohle se ti povedlo....tolik citů vložených do pár slov,měl by si to Tom přečíst...smutné a zároveň citlivé

28.06.2007 22:43:00 | TemsteaG

jéé,to je moc krásný.neboj,bude líp.věř,že přijde něco nového,lepšího a to i láska.

28.06.2007 09:08:00 | Makoušek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí