Naděje...?

Naděje...?

Anotace: Kdo ví, co je to naděje?

Co je to Naděje?
...
Možná to bláhový přání lepšího?
Možná ty tiché prosby?
Možná to doufání?
...
Už ani nevím. Jakoby mi to slůvko, Naděje, vypadlo z mysli a s ním i jeho význam.
...
Naděje je...?
...
Asi už v sobě nemám naději v to, že může být něco lepšího. Snad jsem ju zratila? Asi...
...
Ano, mám přání. Chci zase normálně žít, ale .. nejde mi to. Neustále padám zpět. Zpět do těch nádherných let minulosti. Dokud ke mě nepřišla smůla.
...
Tiše, tak jak to jen jde, prosím svět, aby ke mě byl skovývavý. Není. Proč? Sakra je mi blbejch 14 let. Čím jsem si zasloužila tohle utrpení? Co jsem provedla? Proč se zdá tak těžké žít?
...
slunce zakryly mraky. A žádný vítr nefouká, aby je rozehnal. Čas se snad zastavil? Je snad něco špatně?
...
Tak víte někdo, co je to ta "Naděje"? :( Já už ne.
...
Prosím. Můj bože Rolliene, zařiď, zařiď ať je mi líp. Ať už tu třeba nejsem, jen když mi bude líp.

Nechci plakat a neustále musím. Chci se smát, ale nejde mi to. Copak už nemám ani trošku tý, všidě opěvovaný, Naděje?
Autor Ange Gardien, 26.06.2007
Přečteno 366x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

říkáš, že píšeš, abys´ ze sebe dostala své pocity, že píšeš pesimisticky a smutně... jenže kolikrát jsou tahleta díla lepší než "... a žili spolu šťastně až do smrti..."
a tvé dílo se může hrdě hlásit k těm lepším, díky

05.07.2007 19:32:00 | xxx xx s

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí