Přátelství

Přátelství

Anotace: Myslim si že je to celkem dobrá úvaha,a doufám že se vam bude libit:o)

Co je Přátelství?
Přátelství je to když cítíme dobrý pocit,s toho když jsme s nekym komu veříme,s kym je nam dobre,a s človekem ktery nas vždy podrží,když může:o)
Představte si to jaka by to byla hruza,kdyby jste nameli vedle sebe nekoho kdo by vam pomohl z krize,kdo by šel s vama nakupovat,nebo si jen tak sednou ven na lavičku a povidat si....
Byla by to přece hruzza,kdyby jsme sli rano do školy,do prace a hned potom domu,nic nedelat,jenom tak sedet,a nikim nejit ven nebo jen tak si popovidat,dyt by to byla prece hruza...
Je prece super mit vedle sebe nekoho,kdo vam vzdy poradi,pomuže,a hlavne podá pomocnou ruku,když zrovna potrebuje...
Človek,kteremu když neco řeknete tak to nepoužije pro ti vam,a nezasmeje se tomu ale posnaží se vám pomoct,pro me je teda PŘÁTELSTVÍ víc než LÁSKA....:o)
Autor Střela, 07.07.2007
Přečteno 355x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Čím dál tím víc poznávám lidi.. a čím dál tím víc se přátelím se svým psem...

02.08.2007 14:11:00 | TerA

Má to sice pár chyb, ale ty se dají přehlídnout vzhledem k tvýmu věku. Je vidět, že je to napsaný jak to vidíš a nesnažíš se to přepisovat, to je dobře.
S jedním souhlasím (naprosto): Pro mě je přátelství víc než láska taky, páč v přátelství se o ní můžeš poradit. A co je eště lepší, může se z přátelství láska vyklubat. Takže mysleme politicky... :-D

07.07.2007 14:55:00 | Ekonom

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí