Volnost a svoboda...

Volnost a svoboda...

Anotace: Kéž bych tak mohla létat...

Kéž bych tak mohla létat... Odrazit se, skočit a vzlétnout... Vzlétnout vysoko, vysoko... Daleko od všeho a užívat si tu samotu... Sama s velkým rozhledem, s objektivním pohledem na svět shora... Letět jako pták...

Cítit volnost, svěží vzduch kolem a prostě jenom si užívat ten pocit... Pocit naprostého štěstí... Štěstí z toho, že nemusím být ničím ani nikým spoutaná... Jenom si plachtit vzduchem... Zbavena pout i závazků... To by byl pocit... Dokážu si to představit. Ve své fantazii. Ale to je vše. Chtěla bych prostě zažít ten pocit úplné volnosti, kdy nemusím kontrolovat sebe samu, nemusím přemýšlet, jestli se ztrapním, ani nic podobného... To je můj sen... Škoda, že zůstane právě jenom tím snem...
Autor Dennniska:o), 09.07.2007
Přečteno 362x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Taky je to můj sen...

09.07.2007 19:08:00 | Arey

To je krásná úvaha...stli Ti můžu trošičku poradit, nepřeháněj to s tou sebekontrolou. Vykašli se na to, co si o Tobě kdo myslí, Ty jsi přece originál a jsi taková jaká jsi. Je jedno, jstli si někdo bude myslet, že jsi se ztrapnila... kašli na to!
Měj se ráda taková jaká jsi a směj se, blbní, žvaň a dováděj jak chceš - lítej i bez křídel!!!
To Ti moooc přeju!!!

09.07.2007 16:50:00 | Hannazka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí