Nedůležití hrdinové

Nedůležití hrdinové

Anotace: Zamyšlení nad vedlejšími postavami.

Budu psát o plýtvání vedlejšími a bohužel i nejcharizmatičtějšími a nejlepšími postavami ve všech možných příbězích a tak dále.
Jde o ty lidi, kteří se nikdy nedožijí konce příběhu, o ty, jenž většinou zemřou zcela zbytečnou a poměrně bolestivou smrtí, o ty, jenž se milostivě nechají zabít či jinak vyřadit hlavním hrdinou - zkrátka jde o nedůležité, avšak o ty nejlepší role... jde o vedlejší postavy.
Jsou to ti lidé, bez kterých by se hlavní hrdina a ani celý příběh neobešel.
Vždycky jsem si oblíbila právě takovouhle postavu... a o to bolestivěji jsem pak nesla její odchod, těžko s tím jde ale něco udělat;
znám ten pocit, že jsem taky jen vedlejší postavou v příběhu někoho jiného a věřte mi, není to příjemné.
A jaký je závěr?
Závěr není, ti "nejlepší lidé" budou prostě vždycky přicházet a odcházet, míjet ty "pravé" hrdiny a milosrdně se nechávat masakrovat všemi možnými způsoby.
Lidé jako garda paláce, do kterého se právě vloupal barbar Conan... Glorfindel, který zachránil Froda před černými jezdci (do filmu se jim nevešel, místo něj nastoupila Arwen), Parvati a Padma Patilovy, Faith Dana a Galiad a jim podobní.
Tohle všechno je věnováno jim.
Těm skutečným hrdinům.
Autor Fay, 16.07.2007
Přečteno 332x
Tipy 4
Poslední tipující: Fried Green Tomatoes, Azachiel de Grim, Fuori dal mondo
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Má oblíbená...omlouvám se

20.12.2009 22:42:00 | aralyn

Snad je to jen jedna strana, ze které se chce kdosi dívat do příběhu. Snad ať už jsme ve svém, nebo příběhu někoho dalšího hlavní postavou, stejně tak budeme v některém zapomenuti a odsunuti vedle.
Kdyby někdo někdy napsal příběh Parvati Patilové, bude Harry Potter jen omylem nezabitým vedlejším hrdinou-

13.12.2008 22:41:00 | :::::::::::: :-)mňau°

Tak jsem si to konečně přečetla....
Tak s tebou konečně souhlasím....
Miluju je.....teda až na pár vyjímek :)
nečetla jsem to od těch dvou

10.12.2007 19:46:00 | Fuori dal mondo

jojo..hlavne ten komornik v blek house...hmm...no to je jedno:Dvzdyt je to jen film ci knizka...a nikdy ne skutecnost(sem bych dala to bouhzel)

16.08.2007 22:01:00 | Fried Green Tomatoes

Ano, tohle vse je pravda, ac velmi smutna a skutecna. Mozna to ale delame i my, ze potrebujeme svoje vedlejsi postavy, abychom (si) neco dokazali. Vse co jsi zminila je fakt, ze kazdy spisovatel, aby nemusel zabit hlavniho hrdinu, zabije vzdycky tu vedlejsi, nejvice me mrzi Faith. To opravdu byla rana. Radsi bych videla mrtvou Aleu, k tomu jak se postavila ve 3, se mi fakt nelibilo. Za to nemuzu dat cest Lovenbruckovi.

21.07.2007 08:53:00 | Megn

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí