Bolest...

Bolest...

Anotace: Bolest... jen pocit či něco víc?

Co je to bolest?
Je to skutečnost či pocit? Je to dobré či špatné znamení? Co to je?
Bolest trestá. Bolest upozorňuje. Bolest je něco... něco, co se dá přirovnat k pocitu, ke smyslu člověka. Bolest je jakási siréna. Podle mne je bolest nenahraditelná. Upozorňuje na nedostatek, na něco cizího v lidském těle, na něco zvláštního a neobvyklého.
Někoho bolest sužuje celý život. Někdo kvůli ní dokonce svůj život skončí. Ale ona tu není pro nic za nic.
A proto si musíme uvědomit, že i bolesti si musíme vážit!
Autor Gabcaaa, 16.07.2007
Přečteno 307x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Bolest- velice se mi líbí jak jsi ji popsala. Bolest je něco co nám říká, že všechno není růžové a proto ji mnozí nenávidí. Neuvědomují si že je pouhým ukazatelem, který ukazuje cestu k polepšení.

30.07.2007 11:44:00 | TerA

Je bolest duše i srdce, ta je svíravá. U bolesti těla
máš pravdu, ta je signálem. Říká se, že je dobré, když
člověka v těle bolí stále někde jinde...

21.07.2007 10:42:00 | Bíša

Představ si život bez bolesti. Řízneš se do prstu a všimneš si toho za půl hodiny. Rakovina by ti sžírala játra a nevíš o tom. Při autonehodě máš frakturu lebky, ale nikdo to nezjistí, protože tě to prostě nebolí!

Bolest má svou nenahraditelnou funkci. Líbí se mi tvé myšlenky, jakými bolest popisuješ. Horší je, když někdo opravdu trpí bolestí. Dlouze, nekonečně, ale i to má svůj význam. Možná se má člověk, který příliš lpí na pozemských věcech, od nich odvrátit a začít přemýšlet nad věcmi, které nás dalece přesahují. Možná i proto zde bolest je.

S požehnáním

18.07.2007 11:34:00 | Hippy

ten závěr je zajímavý...jistě máš pravdu, i bolest patří k životu a někdy může i objasnit různé věci a pomoct...pěkná úvaha, dobrá myšlenka, dávám 80%

16.07.2007 17:17:00 | Kubiik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí