DĚTSKÉ ŽITÍ

DĚTSKÉ ŽITÍ

Anotace: Tohle je můj pohled a byl by to fakt mazec kdyby to tak bylo co?!

Dětská upřímnost způsobuje pravdu.
A víte proč?Protože děti si neuvědomují,že to co říkají,je drzé,ošklivé a tak dále.Prostě to chtějí říct,tak to řeknou.Ale zas když to tak vezmeme,proč ne že?!Neznají přetvářku,neumějí odsuzovat lidi za jejich chování,vyjadřování,vzhled.Každého člověka soudí podle svého uvážení.Asi si teď říkáte,jak malé dítě může mít nějaké své uvážení,ale vyvedu vás z omylu.
Všechny malé děti jsou v tomto ohledu chytřejší než my!
Nejsou totiž ničím omezení.Netrpí těmi náladami co míváme my,my starší.Mají nezkreslený pohled na věci okolo,na svět,na život.
Mají prostě svůj odraz v zrcadle a je jim jedno jestli jsou špinaví,neupravení a nevím co možně.Žijí v tom svém světě,kam může jen ten,kdo se chová stejně jako oni.Málo dospělým se povede do tohoto světa otevřít dveře.Mnohým se nepovede ani nakouknout klíčovou dírkou.Myslíte si,že chovat se jako dítě,když jste větší,je trapné,ponižující?
Já myslím že je to pravý opak.Trapné je to,čemu říkáme „pravda“.
Přitom moc dobře všichni víme,že to žádná „pravda“ není.
Je to jen přetvářka našeho pravého Já ! Jen maska na obličeji,kterou nosíme,aby se náhodou neřeklo,že se „chováme jako malé děti“.
Ale není právě tohle to krásné?!Chovat se podle svého uvážení a kašlat na nějaké morální předpisy,které nám brání v tom nejkrásnějším . . . . . v Žití!!!!!!
Chovejte se jako malé děti,nikdo vás za to neodsoudí,budou vám spíše závidět . . . . . Proč?Protože by se tak chtěli chovat taky,ale neumějí to!Tak jim ukažte co to je Žít! :)
Autor PoeziGirl, 22.07.2007
Přečteno 282x
Tipy 1
Poslední tipující: Karlička
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krásné!

18.07.2008 02:11:00 | Karlička

Děvče zlaté, moc krásně jsi to vystihla a popsala.
Maska může mnohé skrýt,
však někdy těžké je,
dospělým i dítětem zároveň být.

22.07.2007 21:25:00 | frany73

tak to jsi trefila přesně...

22.07.2007 17:29:00 | jedam

Učím se od dětí už mnoho let, nyní se mi plní sen, že
prožívám jejich věk...

22.07.2007 17:06:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí