CO je přátelství

CO je přátelství

Anotace: Krátká úvaha na téma přátelství a praví přátelé...

Přátelství…

CO je vlastně přátelství.. Mnozí lidé si přátelství pletou s láskou. Určitá forma lásky tam je, ale mnohdy jiná, než si lidé představují. Proto si lidé myslí, že nemůže existovat jen přátelství mezi mužem a ženou. Bez sexu.. Tak jak to vlastně je.. Když vznikne přátelství mezi mužem a ženou, je to opravdu jen ryzí přátelství, nebo do něj během času pronikne sex? Já osobně musím říct, že během svého života jsem získala spoustu přátel mezi muži. Bylo to asi dáno tím, že jsem pracovala většinou mezi muži. Spousta z nich se stala mými přáteli a tento stav trvá dodnes. A je to už spoustu let. Je pravda, že s některými je to občas na hranici flirtu, ale jinak nic. Myslím si totiž, že pokud do přátelství zasáhne sex, mnohá přátelství se tím zničí. Prostě už to není takové. Zasáhne tam jiný element a je po přátelství. Možná ne doslova, ale už je to jiné. Je v něm sex, vzájemná přitažlivost a to brzo v přátelství převládá. Pak v něm není čas na nic jiného. Asi je to opravdu zvláštní. Jak to tedy je? Já osobně jsem ráda, že mám spoustu takových přátel, se kterými mohu mluvit otevřeně o všem. A i o těch věcech, o kterých bych si s kamarádkami nepopovídala. Prostě muži mají na ženské problémy jiný úhel pohledu.
Tak co myslíte, zničí se přátelství sexem? Už to není jako dřív? Nebo se to stane kořením přátelství. Ano.. některá přátelství přerostou v lásku a je to na celý život. Ale co když je to přátelství mezi mužem a ženou, kteří už mají své rodiny a do jejich přátelství zasáhne sex? Co potom? Je konec přátelství? Mnohdy dojde k rozbití obou fungujících rodin. A proč? Protože se překročila hranice přátelství. Ta pomyslná hranice, která měla v tomto případě zůstat nepřekročena…A co potom….Rozpadnou se rodiny, rozpadne se přátelství a je … konec.
A proč lidé berou kamarádství dvou děvčat normálně.. jsou to přece kamarádky. Ale když jsou dva muži nejlepší přátelé, už na ně mnozí koukají divně, zda náhodou nejsou ta procentní menšina. Je fajn mít přátele, o tom není pochyb. Přítel je někdo, za kým můžeš jít, když ti všichni odešli. Přítel tě neopustí, zůstane s tebou a vyřeší s tebou tvé problémy. Vyslechne tě, po radí ti, bude s tebou. Pohladí tě a tvé problémy v tu chvíli mají daleko menší váhu než dřív. Pravý přítel tě nikdy nezradí a bude za tebou stát za každé situace, nikdy se na tebe nevykašle. I když mu třeba nevědomky ublížíš, pořád jsi v jeho srdci přítelem. A proto jak se říká.. žiješ tolikrát, kolik máš přátel. Takže hýčkejme si přátelství, mějme hodně přátel a pár i těch nejlepších a nejopravdovějších přátel, kteří by se za vás poprali i se životem. Budou tu, když je budete potřebovat, podají pomocnou ruku a nikdy vás nenechají spadnout až n dno. Zvednou vás z prachu a pomohou na nohy…
Neničte přátelství, je stejně důležité jako láska a porozumění…
Kdo má přátele, má všechno…
Autor , 23.07.2007
Přečteno 897x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

přesně to napsal zzlatý.:-)

03.02.2011 08:35:00 | Divoženka1

jestli jsi doteď neviděla film Když Harry potkal Sally, měla bys to napravit. je přesně o tvém tématu. jinak si myslím, že přátelství žena-muž samozřejmě existuje, ale nikdy není na stejné úrovni jako klasická přátelství

23.07.2007 14:24:00 | naiya

Pěkné a pravdivé...

Láska řekla:"Jdi pryč, jsi jen přátelství a kde je láska
tam nemá přátelství co pohledávat." Přátelství odpovědělo: " Musím zde zůstat, protože osuším všechny
slzy, až ty budeš jednou odcházet!"

23.07.2007 14:04:00 | zzlatý

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí