Víra

Víra

Anotace: ...věřím,věříš,věříme..

Každý něčemu věří,do něčřeho vkládá naděje,sny,touhy,slzy a smích. Vlastně celý náš život je o víře,a to nejen v Boha.
Bez ní bychom byli ztraceni.Všechn by se najednou stalo nezpochybitelnou jistotou a pak bychom neměli,kam mířit,kam jít.
Život jakožto souhra náhod by zanikl,protže bychom něco moc důležitého ztratili-sny.
Zbyli by jen samozřejmosti,které nikam nevedou.
A pro co bychom poté žili?
Jen víra nás totiž popohání kupředu,právě ona utváří naše sny.
Jistěže se neobchází bez lidské bolesti,ale i ta musí být,aby mohla vzniknout radost.
Ve svém životě častokrát ztratíme v někoho důvěru,častokrát nám víra spíše ubližuje,pár slz kvůli ní uroníme,ale nikdy nás jako celek neopustí.
Autor Haydée, 24.07.2007
Přečteno 410x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To co se tobě může zdát jako pravda......
vidí jiní z jiného úhlu pohledu jako nepravdu....
Těžko říct kdo má pravdu, nebo co vlastně pravda je !
Na druhou stranu. Každý má asi svojí pravdu, tak možná za tou jít ! (v literatůře to každopádně jde !) ;)

31.07.2007 15:51:00 | anti-HERO

Věřit sobě a pravdě!

24.07.2007 20:32:00 | Bíša

Škoda že je to tak krátké. Zkus napsat delší úvahu na toto téma. Docela rád bych si ji přečetl.

S požehnáním

24.07.2007 13:12:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí