Co to je?

Co to je?

Anotace: Život, láska, problémy... s tímhle vším je spojena má krátka úvaha, ovlivněna mým vlastním životem a rozhodnutím...

„Slečno?“ a to vás zamrazí. Oslovení takhle příjemné a ještě takovým krásným chlapem, který je zajisté o dost starší než já, zamrazí. Pohlédnete mu do očí a něco zajiskří. Cítíte neuvěřitelnou touhu a chuť... či jak to nazvat. Vydržíte mu hledět do očí hezkou chvíli a i on vám to nijak neusnadňuje. Pak si ale uvědomíte, že kousek vedle bydlí váš přítel. Z obláčku je rázem neviditelný popel a pocit viny, že se vám snad zalíbil někdo jiný.
Je to snad nějaká hloupá shoda náhod nebo prostě osud? Znáte to, nikoho nemáte a potloukáte se všude sami samotincí. Najednou se zamilujete, záříte štěstím, chtěli byste se rozdat a potkáváte tolik zajímavých lidí. Zdá se vám, že si můžete vybírat. Ale to vlastně také nemůžete. Jste zadaní. Tak proč? Proč potkáme někoho zajímavého, se kterým si umíme představit život, když jsme šťastně zamilovaní?
Svému příteli se nemůžete jen tak svěřit, že se vám oživil úsměv kvůli někomu jinému. Ale náhle nemáte ani chuť dát své (ještě nedávno jediné) polovičce pouhý polibek. Zmatek v citech se snad ani nedá popsat. Nechcete nikomu ublížit, ale v konečné fázi to někdo odnese. Někdo, kdo si to třeba vůbec nezaslouží. Ano, láska bolí... a to rozhodnutí... to stojí spousty sil a také slz.
Poté se rozhodnete, ale nevíte, zda jste se rozhodli správně. Život je o rozhodnutích – řeknete si. Ale jestliže jste udělali životní chybu? Co když toho budete do konce života litovat? Jenže něco s tím dělat musíte, a tak doufáte, že jste udělali nejlépe jak jen to šlo.
Třeba po pár týdnech či měsících si uvědomíte, že to nebyla pouze touha, ale že šlo o opravdovou lásku na první pohled, vášeň, city a to jiskření bylo pravdivé. Začnete litovat, že jste vlastně ublížili někomu, koho milujete a jste s někým, koho již nemilujete.
A nebo naopak si uvědomíte, že jste opustili někoho skvělého pro někoho, kdo za to nestál a za pár týdnů vás odkopl.
Tak kde má člověk hledat tu pravdu, to správné rozhodnutí?
Autor kraaska_, 25.07.2007
Přečteno 382x
Tipy 2
Poslední tipující: Martíneček
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

vážně koukám, že nejsem sama:)... ale tak, snad už to mám vyřešené;-)

10.09.2007 20:45:00 | kraaska_

Jak ti rozumím ...

10.09.2007 20:13:00 | Mary May

Hrozně moc v to doufám!

31.08.2007 11:35:00 | kraaska_

Ano, odvěký svár rozumu a srdce, který trvá již mnoho
tisíciletí, ale jeden jiskřivý pohled... Nevím, asi jsi
se rozhodla správně...

31.08.2007 01:31:00 | Bíša

zlatíčko, víš přece jak to je...

24.08.2007 23:01:00 | kraaska_

Pěkné.. moc.. kdyby to nebylo vzpomínka na něco zlého .. nevim zda mám dál číst..

24.08.2007 22:53:00 | Martíneček

No lidi... nejsem s tím sama, ale tohle mi fakt nepomůže... musím to vyřešit sama... asi jsem to už vyřešila, ale člověk nikdy neví, jestli dobře... zase se budu ptát, jestli by mi nebylo líp s tím druhým... jak už jsem někde psala - hlava a srdce si nikdy nerozuměli.

27.07.2007 22:00:00 | kraaska_

Můžu říct jen jediné: Jako kdybych to psal já. Trápí mě to naprosto stejně...

27.07.2007 21:22:00 | Kávový Poutník

Teda... žebych to taky vyřešila blbě??? To snad ne!:)

27.07.2007 12:12:00 | kraaska_

Tohle jsou přesně ty kardinální otázky, které řeší každý po svém. Bohužel většinou blbě. (Janičko, nemluvím za sebe.)

27.07.2007 11:09:00 | Aťan

já vím, že je to moje rozhodnutí... a já už se rozhodla... ale hlava a srdce si nikdy nerozuměly...

25.07.2007 23:04:00 | kraaska_

V tomhle je hodně těžký něco radit, takže ani já si na to asi netroufnu. Ale vždycky říkám: "Jdi za svým srdcem! Pro to, jak se rozhodne, má vždycky svoje důvody." Pokud se to tvoje rozhodne špatně... tak se pak už nic dělat nedá. Takže... rozhodnutí je tak jako tak na tobě!

25.07.2007 23:01:00 | Karlička

To asi nikdo:-(

25.07.2007 19:23:00 | kraaska_

Tak bohužel, s tím já Ti neporadím, i když bych chtěl... :-(

25.07.2007 19:21:00 | Eclipse

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí