Samota je prevít!

Samota je prevít!

Anotace: Nějak mě to poslední dobou na tom světě přestává bavit. Proč? Jsem tak sama...

Samota je prevít

Každý člověk byl určitě někdy sám, nebo se aspoň někdy cítil sám. Je to strašné, je to pocit prázdnoty, z které není úniku. A když křičíte, jak křičíte, nikdo vás neslyší. Je to chvíle, kdy si připadáte tak strašně sami a i kdyby kolem vás stálo třeba deset lidí, jste tak malincí, že vás nikdo nevidí a ani si vás nikdo nevšimne. Ale je to tak? Ne, je to jen naše sobectví, které nechce aby nás někdo viděl a aby nás někdo utěšoval. Nemáte se na koho obrátit a nikdo vám nepodá tu "pomocnou" ruku. Samota není věc, která by se dala koupit či snad nalézt někde uprostřed cesty. Samota byla, je a bude, není to věc, ale pocit člověka, který se cítí osamělý. Je to "psychický stav" člověka, který cítí bezmoc a nemá se na koho obrátit. Přijde v tu nejnevhodnější chvíli, kdy ji zrovna nečekáte a máte pocit, jako by se vám hroutil celý život. Avšak bychom si jí měli na druhou stranu vážit, protože nám umožňuje, abychom se nad spousty věcí pořádně zamysleli a udělali si v hlavě pořádek.
Autor Známá - Neznámá, 27.07.2007
Přečteno 363x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nieje samota ako samota

20.02.2008 18:05:00 | Sarazin Faestred

samota... tu dobře znám je to má přítelkyně i když ji někdy nenávidím,..

30.07.2007 14:13:00 | TerA

Pěkně jsi to napsala. Samoty je někdy potřeba, aby se člověk mohl zamyslet, aby mohl přemýšlet nad svým životem. Možná žiješ příliš hekticky a tak tě nyní přepadl pocit samoty. Třeba potřebuješ být jen chvíli sama, urovnat si život. A pak samota zase odejde.

S požehnáním

29.07.2007 11:17:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí