Bond of Friendship / Pouto přátelství

Bond of Friendship / Pouto přátelství

Anotace: Přátelé jsou jako hvězdy. Ne vždy jsou vidět, ale víš, že tu jsou.

Kdybych se měla zamyslet nad otázkou "co pro mě znamená přátelství," řekla bych, že všechno, protože jsem už měla tu čest poznat, jaké to je, když člověk nemá přítele, když nemůže prožívat všechny ty strasti a slasti, prostě dobrodružství. Jen si to představte! Neměli byste za kým jít, když jste smutní nebo naopak veselí, komu si postěžovat, komu se svěřit a komu naslouchat. Neměli byste s kým oslavovat a truchlit, neměli byste nikoho, kdo by vám řekl, že děláte něco špatně nebo že se vám něco povedlo. Nechyběli by vám jen tyto věci, ale i mnoho dalších... Možná, že vám moje představa o opravdovém přátelství připadá třošku zkreslená, ale nemám pravdu?? Váš život by byl nudný, smutný a změnil by se v prázdnotu, z které není úniku. Samozřejmě, že přátelství má i své špatné stránky, moc jich neznám, ale může se vám zdát, že máte málo soukromí, anebo vás přítel zradí, ale to nikomu nepřeji. Ten správný přítel se nikdy neotočí zády, ale naopak, bude se snažit pomoci. Je možné naslibovat velké věci, ale sliby jsou sliby a činy jsou činy. Vím, že opravdových přátel na světě moc není, protože většinou je pohltí jed jménem sobectví, ale pokud takového přítele máte, tak držíte "eso v rukávu!" K přátelství taky patří respekt, protože každý má nějaké ty mouchy. A člověk bez chyb prostě neexistuje!
Je kamarád totéž jako přítel? Spousta lidí by řekla, že je to úplně stejné, ale ve skutečnosti je to něco úplně jiného, stačí se nad tím jen zamyslet. Kamarádství může ztroskotat na maličkostech, ale to pravé přátelství přečká veškeré bouře. A navíc, před kamarádem si schováváme své slabosti a tajemství, ale příteli se můžeme svěřit a on by si měl naší důvěry vážit a opětovat ji. Často si hledáme nové přátele, protože, čím jsme starší, tím jsme vybíravější. Určitě existují lidé, kteří mají pořád jen jednoho a toho samého přítele už od dětství a těm teda "klobouk dolů." Hodně lidí opravdové přátelství ani nezažije, ale ten kdo ano, může být šťastný, protože by si měl uvědomit, jaké má štěstí. Přátelství totiž patří mezi nejvzácnější. Možná že namítnete, a co láska??? Lásku vidíte v růžových brýlích a když je sundáte, zjistíte, že všechno není tak růžové, jak to vypadá. V přátelství vůbec žádné brýle nemáte, nic si nenalháváte, vše vidíte takové jaké to je.
Chtěla bych poděkovat všem svým přátelům, kteří si mě váží stejně tak jako já jich, že se se mnou přátelí, i když to nemají zrovna lehké. Takže DĚKUJU !!! Na téma přátelství by se dalo napsat velmi mnoho. Napsala jsem jen pár řádků, přitom "přátelství" si zaslouží mnohem víc!
Autor Známá - Neznámá, 27.07.2007
Přečteno 415x
Tipy 8
Poslední tipující: Bíša, Lachailla, Dreamer.Z, Sarazin Faestred
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Je to pravda!

06.11.2008 22:14:00 | Bíša

Přátelství není víc než láska...přátelství je láska!
V přátelství je spousta lásky a je to jedno z mála za co stojí dát i život! :o)

02.05.2008 16:57:00 | Lachailla

Pravda.

20.02.2008 18:04:00 | Sarazin Faestred

Vítej na Literu :) Mezi náma :)

28.07.2007 12:41:00 | PoeziGirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí