MUSÍME ŽÍT!

MUSÍME ŽÍT!

Anotace: Můj článek do časopisu :)

Každý z nás lidí má vlastnosti,kteří jiní nemají.Každý z nás má nějaký určitý „dar od Boha“ se kterým nakládá podle svého uvážení.
Každý z nás má jiný styl,jinou mluvu,jinak vypadá a jinak se chová.
Ale co máme všichni společné,nebo by jsme podle mě měli mít všichni stejné,je – chtít žít a umět žít! - .
Citáty jako „Jediné umění je žít“ nebo „Být člověkem je umění“ , mají hodně do sebe.Každý žijeme podle svého uvážení a víme,že tak je to dobře.Ale co se líbí jednomu,druhý nesnáší,třetí miluje a čtvrtý o tom nemá ani páru.Chci tím říct,že by jsme nikomu náš způsob žití neměli vnucovat.Přece jen . . . . . není to náš život že?!Ale co můžeme,je dávat rady . . . . předávat zkušenosti a tak možně.Mě například hodně pomáhají právě ty citáty.Jsou vždy věcné a mají co do sebe.
Vždycky jsem si myslela,že když ten citát nechápu,je prostě nepravdivý.Ale není tomu tak.Jen to musí člověk prožít,musí to pocítit sám a hlavně musí pochopit to,že citát je napsán rukou člověk,který ten citát právě prožívá.
Docela sířené napsané,ale jinak to nejde?Určitě mě chápete.
Také se přikláním k variantě „Nepřežívej,Žij!“ .
Podle mého názoru,jediná omezení která jsou,jsou ta,co si určujeme my sami!To mi jednou řekl,můj hodně blízký člověk a já si to vzala k srdci.Od té doby se snažím žít každý den,jako by měl být můj poslední.Proto se hodně lidí diví,že dělám to co dělám.
Není den abych se nezasmála.Není den abych neskákala radostí jen z toho,že je hezky nebo že hrají mojí nejoblíbenější písničku v rádiu.
Protože když se jeden den nesměji . . . nevěřili by jste,jak špatně mi večer je a jak se proklínám! :)Ano . . .nedělám si srandu.Jsem už prostě taková.
Přála bych si,aby i ostatní byli takový.Teda ne úplně stejní,protože to by se asi svět zbláznil z mého vyprávění a pořád otevřených úst jak neustále něco melu.Popravdě,obdivuji lidi kolem mě ? Já bych se nevydržela :) A nejvíc obdivuji mou nejlepší kamarádku Mišku.
Pořád jí něco štěbetám a ona drží,drží a drží :) Tímhle jí děkuju!
Tak prosím , smějte se i sami sobě ! Protože můžete umět kreslit,malovat,psát,zpívat,tančit a nevím co ještě,ale pamatujte,že pravé umění je Žít!
Autor PoeziGirl, 28.07.2007
Přečteno 471x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Máš pravdu, den, kdy se nezasměješ, je promarněný...

28.07.2007 14:09:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí