Pár prázdných slov

Pár prázdných slov

Anotace: Takový je život...

Pár prázdných slov

Všude je tma. Pouhá tma. Nic víc. Jen ponuré měsíční světlo chvílemi probleskne ztemnělou noční krajinou.
Všude je ticho. Zlověstné ticho před bouří.
Odněkud z dálky sem doléhá jen zoufalý pláč. Pláč člověka, kterému za živa vyrvali srdce z těla. Je slyšet jeho nářky. Až najednou všechno utichne. Ano, konečně mu byl dán milosrdný klid a odešel do krajiny věčného zapomnění. Bůh mu dal život, teď mu ho i vzal. Možná to ale nebyl Bůh. Vždyť ten přece všechny své ovečky miluje. Nebo se to aspoň říká… Tak proč je nechává trpět? Proč?
Snad ani Bůh není. Kdo ví. Třeba není vůbec nic. Ani víra, ani láska, ani naděje… Jen zrada, smutek a slzy.
Člověk je přiveden na tento svět, jehož země je prosáklá krví a bolestí těch, kteří chtěli věřit, bojovali, šli za svými sny. A prohráli. Teď jsou mrtví. Zbude jen vzpomínka. Nic víc. Proč tedy bojovat, proč věřit, když vše se stejně změní v prach? Nemá to smysl. Člověk jen bloudí v tmách a ptá se sám sebe Kudy dál? Mráz mu zalézá za nehty, v srdci má chlad. A když už konečně někde v dáli uvidí slabé světlo naděje, zjistí, že je to pouhý přelud a klam. Osud ho srazí na kolena. Nechá ho zbitého a opuštěného. S dírou v srdci. A člověk cítí, že tohle je konec. Stojí na okraji propasti, dívá se dolů a touží skoncovat se životem. Jestli se tomu vůbec dá říkat život… Stačí jeden jediný krok. Ví, že už nemá jinou možnost. Nemůže jinak. Ničemu a nikomu nevěří. V duši mu zbyla jen prázdnota. Nic víc. A jen jeden krok je klíčem k jeho vysvobození. Váhá. Ale pak… Pak už jen padá a padá.
Sbohem lásko. Sbohem naděje. Sbohem živote.

A na hrobě je vytesáno jen pár prázdných slov:

„Za iluze se platí pláčem… někdy i životem.
Nevěřte člověku, zklame vás každý.“
Autor lonely soul, 28.07.2007
Přečteno 338x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Zajímavé

02.08.2007 14:04:00 | TerA

Maxvel: Sorry, ale slovní spojení země prosáklá krví je naprosto pochopitelné slovní spojení, značící zemi prosáklou krví ::D (pokud ti není jasné co to znamenají slova země a krev, rád vysvětlím :D ) Nehledě na to, že to s největší pravděpodobností není myšlenko doslova, já bych si skoro tipl, že je zde myšlena zem, za kterou umřelo spoustu lidí. Ovšem, nemůžu to takhle zjednodušovat, má to spoustu dalších asosiací...

autorka: Dovolil bys si akorát nesouhlasit že žádnému člověku nemusíš věřit, existují lidé kteří by tě nikdy ze svojí svobodné vůle nezradili, ale tys na ně pravděpodobně nikdy nenarazila:) Proto hodně štěstí v dalším životě, snad na nějaké takové narazíš ;)

30.07.2007 14:56:00 | Arcanis

ja bych rekl, ze je to kryptofasisticky zvast, protoze autor nevi o cem pise - zeme prosakla krvy? lol nenech se vysmat vis vubec co to slovni spojeni znamena byt i v metafore? krome toho proc myslis, ze lide bojuji? at uz se jedna o "realni" svet nebo souboj mysli?

29.07.2007 16:28:00 | Maxwell z Keldu

Wau. To je dobrý.

28.07.2007 19:22:00 | anduine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí