...Šťastný den se změnil v den plný slz...

...Šťastný den se změnil v den plný slz...

Anotace: Bylo to tak krásné, bohužel každá "pohádka" jednou skončí...

Asi jsem tušila někde tam v hloubi srdce, že se něco děje... byl jsi zamlklý, když jsi byl u nás... Ale já si to nepřipouštěla, chtěla sem být šťastná... s tebou jsem vždycky byla... byl jsi mé štěstí, tak trochu i vzor v jistých věcech... a pak ta krutá rána se ozvala...

...
nechtělo se jí... nenacházel jsi ta pravá slova... oči jsi měl jak skleněnky...
Tys věděl, že ublížíš dívce, která tě moc a upřímně ze srdce milovala...

V tu chvíli jsem byla ztracená... brečet se mi chtělo, strašně moc... pár slz jsem vyšla vstříc..., ale nechtěla jsem ve tvé přítomnosti se úplně rozbrečet... věděla jsem, že bych ten vodopád slz jen tak nezastavila...

Chvíli jsme spolu mluvili... zkoušela jsem z tebe dostat důvod, proč jsi mě tak zranil...
Ale z tvých úst vypadávala jen slova, kterým jsem nerozuměla...

Vše jsi mi vysvětlil po dvou dnech v mejlu... to, cos napsal, mě tak naštvalo a vehnalo mi slzy do očí... ty víš, co se pak událo...
________________________________________________________
(byla jsem plná "zlosti"... asi tak, jak se zpívá v písni od Lucie Bílé "SMS")

A já jsem si „naivně“ myslela, že jsi ty ten "pravý"...
Autor poupě, 30.07.2007
Přečteno 407x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Promiň... Vím, že to slovo nic nespraví, ale víc už dát neumím...a teď už bohužel ani nemůžu... Vím taky, že najít někoho, kdo mě bude milovat tak jako Ty, bude přetěžký úkol... Je mi moc líto, že jsem Tě tak ranil a zklamal...kéž by to šlo bez toho...

Přesto všechno doufám, že jednou na mě budeš vzpomínat v dobrém - na všechny ty neuvěřitelně krásné a kouzelné chvilky, které jsme spolu prožili, kdy jsme se k sobě tulili, kdy sme se spolu smáli, kdy sme spolu tančili...

Je to zvláštní, myslel sem si, že teď po měsíci už jsem se přes to úplně přenesl...a přeci, vidět Tě opět v celé Tvé kráse, jak odemě chladně odcházíš a nastupuješ do jiného auta, k jinému chlapci... No, co jsem taky mohl čekat...možná víc než jen pár slov letmo prohozených v průchodu mezi dveřmi...ale co si to namlouvám, žiješ už úplně jiný život, takže mi nezbývá než Ti popřát: "Žíj ho šťastně!"

...Pobrečel si mladý hoch a šel sundávat z nástěnky fotky dívky, která pro něj tolik znamenala...a stále znamená...jeho první opravdové lásky...

22.08.2007 21:23:00 | sargon

Ahojik Carlito, děkuji za to co jsi mi sem napsala... Přeju ti taky hooodně štěstí v životě!!!

31.07.2007 12:41:00 | poupě

Taky jsem byla takhle naivně zamilovaná a taky jsem mu věřila. Pak se mi ale v jeden den rozpadl celej svět. Na čarodějnice! Pár hodin smíchu nahradilo to, že se semnou během půl hodiny rozešel. Mazec! Každopádně.. dostaneš se z toho! Já ho sice pořád miluju, ale zároveň jsem z toho venku. Teď už mi jen zbývá přestat ho milovat, ale to nebude tak lehký. Taky se z toho dostaneš! A třeba časem najdeš někoho, kdo nezklame. Hodně štěstí !!!

30.07.2007 22:55:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí