Díky VÁM manželská krize na ústupu

Díky VÁM manželská krize na ústupu

Anotace: ---

Řeknu vám bez okolků, která rada zabrala nejvíc: „PIŠ, ALE NEOTRAVUJ!“ Píšu pouhé tři měsíce. Mně se to zdá málo, někomu moc. (Viď Jani.) Rada: „Piš, ale neotravuj“, je sice výborná, ale troufám si říct, že jsem ji ještě o chlup vylepšil. Budu rád, když vám tím doma také pomohu. Moje rada zní: chovejte se a tvařte se tak, jak jste se chovali a tvářili, než jste začali psát. Jestli jste se před psaním tvářili jako idiot – nic NEMĚNIT!!! Žena už si na vás jistě zvykla, jinou podobu vašeho ksichtu není ochotna tolerovat! Vyvarujte se větám typu: „Jani, píšu o tobě. Měla by sis to přečíst, než to zveřejním na Literu.“ Tohle NIKDY nedělejte! V lepším případě ji nepřinutíte si to přečíst, v horším případě si to přečte. Že by životní partner byl nadšený z tvorby toho druhého, když se tam vyskytuje jeho jméno – takový případ se stane jednou, maximálně dvakrát za deset let! Já takový případ neznám vůbec, a vy víte, kolik mi je let.
V důvěrných vzkazech jsem dostal i jiné rady: použij 69. Nechci ani naznačovat, oč tu běží. Ale tohle zabralo okamžitě. Nutno ale říci, že tato rada není pro každého. Tady je zapotřebí mnohaletá poctivá příprava.
Všem na Literu přeji mnoho pochopení od vašich nejbližších, v jakékoli pozici.
Váš Aťan
Autor Aťan, 30.07.2007
Přečteno 731x
Tipy 3
Poslední tipující: Verule, simsa
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to mám kliku že se tvářím jak idiot 16let a nebo mě to asi už zustalo:o)

11.09.2007 23:37:00 | jedam

Máš ve všem pravdu, neprovokovat, raději neříkat nic, natož otravovat...hi

06.09.2007 08:36:00 | zzlatý

Díky moc. A tvoji knížku, Aglájo, mám na čestném místě. Škoda, že víc lidí z Literu nevydává, zasloužili by si to. Oni vědí, koho myslím. :-)

09.08.2007 12:23:00 | Aťan

Jak já ti rozumím...Manželovi dávám číst jen ty nezávadné kapitoly (čili nic)...jeho nejčastější věta, když mě vidí klepat do notebooku je:
"Zase mě pomlouváš? Musím fakt vypadat před celým národem jako idiot?" Kdybychom byli rozvedeni, mohla bych naplno rozvinout svůj talent, ale takhle jsem neustále svazována cenzurou a autocenzurou. To nemluvím o Ivance:"Mami, jestli to zveřejníš pod pravými jmény, v životě už s tebou nepromluvím. Takový trapas!" A měla bych své děti poslouchat, jednou mi budou vybírat domov důchodců... Jinak, Aťane, knížka Renovace duší je skvělá a pobavila mě hned v úvodu. Blahopřeji!!!:O))

09.08.2007 12:13:00 | Aglája

Krasne vyznani se... umis to moc krasne!

07.08.2007 23:29:00 | carodejka

Dobrá úvaha :-) Mám opačnou zkušenost. S G.P. píšeme oba a čteme se vzájemně. Ta souhra mi vyhovuje. Je fakt, že když jsem ho potkala (před vstupem na liter), říkala jsem si, že je to sen, ve který jsem už nevěřila. Asi prožívám červenou knihovnu na vlastní kůži ;-)

06.08.2007 00:37:00 | Levandule

Myslím, že k Tvému vyjádření lásky stačí jen pár slovíček. Umíš to hezky.

31.07.2007 13:17:00 | frany73

..do háje...
..mě zavřel pusu romanticky...donutil mě začít psát taky!!!!!
..teď mu teprve začne dusno,Stimpříkovi!!!!!;oDDD

31.07.2007 12:43:00 | Žqáry

Jako blbec se tváříme u plození našich skvostů asi všichni. S tím nic nenaděláme. Tedy nevím, ale komukoli jsem řekla, že o něm píši, byl pyšný. Dokonce projevil mimořádný zájem si dílko přečíst. Sice jen ten kousek o něm, ale alespoň nějaký zájem. Tak s tím asi nic dělat nebudu. Dokonce mě teď napadlo, že bych toho mohla využít a pár svých známých sem občas hodit. Hm, třeba by pak škemrali o mé povídečky. Budu dumat.

30.07.2007 22:55:00 | vandule

...ani se neodavžuji napsat číslo...ve které mě ten můj...nejlíp ;-)))

i roboti se červenají ErOS :-))

30.07.2007 21:44:00 | no

Jsem osamělý, jinak, než idiotsky se tvářit neumím.

30.07.2007 18:49:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí