Svobodná vůle

Svobodná vůle

Anotace: --------

O tom, že člověk není dokonalý, svědčí hned několik faktů.
Tak za prvé jsou to povahové vlastnosti, nebojť i v tom nejsebelepším z nás se najde špetka zla, a to z jakéhokoliv pohledu na věc.
za druhé to mohou být naše nedokonalé smysly, které nás leckdy klamou. S toho pak plyne to, že vidíme věci, slyšíme věci, a cítíme věci úplně jinak, než jaké ve skutečnosti jsou.
Úplně nejzvráceněji se ovšem chová mozek. Vnukuje nám představy, donucuje nás si domýšlet přemýšlet a vymýšlet pomstu, která jen málokdy bývá oprávněná.
Ať chceme nebo né, uvnitř nás samých probýhá nelítostný boj mezi dobrem a zlem.
Ačkoli není těžké, abychom dovolili zlu aby se ujmulo vedení, Zůstává jen a jen na nás na jakou stranu se více přikloníme.
V tom totiž vězí dokonalost člověka...... možnost volby, prostě si moct vybrat...
Autor anti-HERO, 31.07.2007
Přečteno 352x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

ano... vidím věci jak je chci vidět... pak přehlídnu zeď a rozbiju si hlavu. Možnost volby... hm, je to fakt. Když jsem před rokem četla Mechanickej pomeranč který se shodou náhod zabýval mimo jiné i touhle myšlenkou, taky mi to došlo až potom, že tu možnost mám...

30.08.2007 09:48:00 | Já Esther Ruth

Ano volba,svoboda,to je opravdová věc a zázrak...toho si lidi važte...pak už je něco jiného jak s ní naložíte...a to je taky další volba..

05.08.2007 22:28:00 | Kávový Poutník

na zacatku s tim videni a slysenim neceho jinyho..popisujes schyzofrenii ne?:D:D
...
jinak moznost volby je hodne dulezita!:)tos napsal dobre...
..
a este jen tak na konec: LIDI SOU SVINE!..NEKDO MENSI A NEKDO VETSI...I JA SEM SVINE..

05.08.2007 14:32:00 | Adrianne Nesser

možnost volby... já si uvědomila pomměrně pozdě, že ji taky mám

31.07.2007 10:50:00 | TerA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí