Přátelství

Přátelství

Anotace: Co vlastně znamená?

Přítel. Jen při vyslovení tohoto slova se cítíme v bezpečí, většinou se nám vybaví krásné zážitky, nebo smutky, které jste s ním zažili. Jednou mne tak napadlo, kdo to vlastně je ten nejlepší přítel?? A došla jsem k názoru, že je to člověk jako každý jiný. Jen v jednom se od ostatních tisíců lidí liší. Před opravdovým přítelem se nemusíte přetvařovat, bere vás prostě takové jací jste. V jeho přítomnosti už můžete shodit křečovitý ůsměv, který jste do teď měli na tváři a můžete mu říci co vás trápí. Přítel je jedna z nejlepších věcí na světě. Každý by měl takového přítele mít. Musí si být jist, že pravdu kterou, mu svěří nezneužije ani v tom největším vzteku. Já zatím nemohu říci, že bych našla dokonalého přítele. Je tu pár kamarádů a docela dobrých, jenže k žádnému z nich nemám dokonalou důvěru. Jedna má kamarádka, která by mohla být jasným kandidátem na dobré přátelství, je schopna byť v té nejmenší nažtvanosti zneužít vše co jsem jí kdy řekla, jak už několikrát prokázala. A protože mne taková to zrada strašně bolí. Nemám k ní už takovou důvěru a tak se jí už tolik nesvěřuji. Má druhá kamarádka by se dala nazývat dobrým přítelem. Je to člověk plný energie, někdy když je mi opravdu zle tak mne z toho vytáhne a naopak. Velice ji obdivuji, protože každý den je tak plna elánu že by mohla dát dobrou náladu půlce světu a ještě by jí tuna zbyla. No ale dost už o mě! S přáteli k nám přichází dobrá nálada, starosti odchází a pokud se na ně nazlobíte může zase dojít k pěknému usmíření. Cena přátel je nevyčíslitelná, a proto mám pro vás jednu radu:,, Jestli vás krásné přátelství spoluje s někým dohromady, nedopusťte aby vás opustilo. Protože pokud vás opustí peníze vaše věc, tak to není tak zlé jako, když máte vše na co si vzpomenete, ale nemáte se o to s kým podělit.
Autor TerA, 04.08.2007
Přečteno 319x
Tipy 2
Poslední tipující: Marco
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí