Dokonalý člověk

Dokonalý člověk

Anotace: ---

Jednou jsem seděl ve městě, uviděl jsem motýlka. Nevím proč přiletěl do města. Ale myslím, že si přiletěl dát ovocný koktejl, což se později ukázalo jako omyl. Zaletěl do Macdonaldu a jak je známo v Macdonaldu mají pouze pomerančový džus……..

Překvapivé rozhodnutí !

A jedno takový prohlášení nedávno učinil můj dědeček.
Já mám vlastně jenom jednoho dědu, nepotřebuji mít dva. Na co ? jeden DOKONALEJ děda mi bohatě stačí.
To, že je dokonalý si nemyslím jenom já, ale každý kdo ho jenom trošku zná říká: že až bude starý jako on, chce být jako on……, včetně mě !
Jednou jsme se prostě tak bavili, už ani nevím jak došlo na toto téma, kterému se vždycky snažím vyhýbat, už ani nevím jak na něj došla řeč…… SMRT, POHŘEB.
Už jenom vyslovení těchto slov vzbuzuje v lidech strašně záporný myšlenky a pocity.
Ale u mého dědy ne !
Děda prostě řekl, že smrt je úplně normální věc, vždyť ty bys tady vůbec nemohl být kdybych já tady byl věčně.
Já jenom tupě koukal.
Nejsem z toho vůbec smutný, že budu muset umřít, jediný co mě trápí je pomyšlení na to jak budete smutný vy, až se to stane ………
Znáte takový ten pocit, kdy můžete znát všechny jazyky na světě a mít tu nejpestřejší slovní zásobu…….., tak prostě ……..

No a tohle je můj děda a jestli bůh existuje a je jenom trochu spravedlivý, tak tady děda ještě zůstane, takový jaký je, pěkně dlouho !
Autor anti-HERO, 06.08.2007
Přečteno 402x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Tvůj děda je vážně moudrý

10.11.2007 15:00:00 | TerA

Škoda, že nemám dědu. Nikdy jsem ho neměla a myslím, že mi po téhle stránce poměrně chybí. Škoda. Přeju ti to:)

17.09.2007 17:53:00 | Franceska.Darness

jaký je to mít dědu?

29.08.2007 22:06:00 | Já Esther Ruth

lepší jednoho moudrého, než dva kecaly

21.08.2007 18:12:00 | Lisa Kloboučková

Ono stačí míti dědu moudrého, jednoho...

11.08.2007 10:40:00 | Bíša

Preji Ti abys mel lasku prarodicu hodne dlouho...

09.08.2007 23:08:00 | carodejka

preju ti to!..co nejdyl...at tu mame vsichni sve dedy a babicky co nejdyl!!!

06.08.2007 13:09:00 | Adrianne Nesser

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí