Tobě

Tobě

Anotace: je to pro tebe, protože jen ty víš, že ti tohle patří

Podíváš se n ahromadu oblečení před sebou a povzdychneš si, vždyť to všechno je tvoje. A pak tě obdaruje svou návštěvou rozum, kterému se vydatně bráníš, a informuje tě svým laskavým hlasem, že to je podobný bordel, jako ve tvé hlavě.
A ty máš v tu ráno mžitky před očima a nejradši bys ještě spala, ale to už se odněkud dere svědomí a oznamuje ti, že spánkem nic neuklidíš a tak se tedy vysoukáš z postele a začneš uklízet. A až všechno to oblečení zmizí, jdeš ven.
A tam se s ní setkáš, s tím podivným lčověkem, co ti občas vleze do hlavy a tobě dojde, že ji vlastně máš ráda. Že je to tvojer kamarádka. Ale kdykoli to jdeš, dáváš jí svým docela mladým rozujmem najevo, že ona je starší a bohužel tě nezvládá. Tak kdo je to, učetel, či přítel? A chápeš ji snad? Snažíš se dosáhnout vlastích cílů, ale víš, že ji k tomu potřebuješ. A ona potřebuje tebe.
Ale svým docela mladýmrozumem tuhle osobu jen zraňuješ. A tak si zkpušíš urovnat myšlenky a přitom se strašně obhajuješ a stojíš si za tím, že i ty musíš mít v tom zmatku nějakou pravdu a že ne vše, co děláš, je špatně.
A já jako porotce, co to všechno vidí ti můžu říct, že tvé snahy o to být taková, jaká bys chtěla být a tvé pokusy o to nelhát a nevymýšlet si, kdekoliv můžeš, jsou zatím zbytečné.
jednou stejně zůstaneš ležet a na všechno se vykašleš, ale nenapadlo tě, že bys mohla dojít dál, než před tu svou kamarádku? Udělej krok dál. Už příliš dlouho stojíš na místě.
Autor Aaliyan, 06.08.2007
Přečteno 509x
Tipy 2
Poslední tipující: Aťan
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

chytrý
ST

15.06.2012 18:21:01 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí