Umění naslouchat

Umění naslouchat

Anotace: Je důležité naslouchat cizím problémům nebo nikoli?

Naslouchat druhému. Možná si řeknete, co je na tom tak divného někdo něco říká a já poslouchám. No jo, ale tím, že nasloucháme většinou i pomáháme druhému ulevit si od problému co ho tíží a nebo od něj můžeme přijmout i nezměrnou radost. Pokud se vám někdo s něčím svěřuje je asi lepší neskákat mu do řeči, protože potom mu to činíme ještě těžší a on od vyprávění ustoupí. Správný posluchač by měl také dávat svému vypravěči najevo, že jej téma zajímá. Nemyslím teď chvíle kdy se vypráví veselé historky ze života, ale případy kdy je druhému těžko a potřebuje si vylít srdíčko. Pokud se nám tedy někdo svěřuje nebuďme lhostejní tomu co nám říká a pomožme mu najít řešení situace, nebo mu dát jen pár slov ůtěchy. Věřte, že to dotyčnému pomůže a strašně moc. Já to znám když mne něco tíží a já se svěřím ať už mámě, kamarádce,nebo svým sestrám tak je mi mnohem líp. Asi vás to nudí a dost hodně, ale tohle jsou jen takové mé chvilkové myšlenky atd. Pokud vás to moc nudilo, tak se moc omlouvám.
Autor TerA, 06.08.2007
Přečteno 397x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

uz sem ti psala,ze si chytra..:)...joo..naslouchat,poslouchat a vubec neco slyset..to sou uplne jiny veci..:)

13.08.2007 13:13:00 | veronika

Je to myšleno tak, jako by to napsal psycholog...

13.08.2007 12:30:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí