Když někdo odchází

Když někdo odchází

Anotace: Malá úvaha o slzách, které roníme, když někdo odchází... Co ty slzy chtějí říci? A co nám mají dát?

Jeden člověk, kterého si nesmírně vážím a mám ho i moc ráda odejde. Nejprve jsem s jeho zprávou zažila obrovskou bolest, která až dusila. Doma jsem si tu bolest zažila ještě jednou a v ještě větší intenzitě. Strašně mně to bolelo. Brečela jsem do polštářů a hněvem se celá chvěla. Ale potom mne přepadlo nádherné, ale nádherné poznání. A to že důkazem toho jaký člověk je, není ani tak kolik lidí se směje když je s nimi, ale kolik lidí naříká když odchází.

Právě v té bolesti. kterou tak neradi zažíváme je skryta neuvěřitelná krása. V našich slzách, když někdo odchází je všechna láska a všechny krásné zážitky, které máme s onou osobou spojeny. Takže jsou to vlastně slzy krásy a nezměrného štěstí. A já jsem ráda, že takové slzy znám.
Autor TerA, 08.08.2007
Přečteno 579x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Máš pravdu, mnohdy až, když člověk odejde poznáme, co pro nás znamená, bolí to moc, ale mít člověka, na kterém nám záleží je krásné...

21.09.2007 20:29:00 | Skaja

Ano, to je životní poznání.

12.08.2007 19:05:00 | Bíša

Dobrý postřeh, pravdivý, hezké:o)

12.08.2007 10:17:00 | Traci

takový to přísloví:
Když jsi přišel na svět, všichni se smáli.
Žij, tak aby všichni plakali, až ho budeš opouštět.

Sakra, já doufám, že jsem to neskomolil :D:D

09.08.2007 20:48:00 | anti-HERO

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí