Je život nanic ??

Je život nanic ??

Anotace: Někdy určitě je nanic!

Co si o tom myslíte? Je nanic, nebo není? Nekonečná hra osudu může omrzet. Co potom s tím? Nebe. Peklo. Proč je smrt tak častou volbou??
A k čemu to je, to všechno, nic nemá smysl, když je na to člověk sám! Když se všechno pokazí. Když už není nic, co by alespoň trochu připomínalo světlo. Naději, že to zas bude dobrý. Pak proč ne. Proč to neukončit?
,,, A proč to sem vůbec psát? Třeba jen s malou nadějí, že někdo odpoví. Napíše mi sem, co si myslí. Ale lidi tu moc nečtou, natož aby napsali komentář. Třeba taky řešíte stejný, co já. Proč to všechno. Proč?
Znáte zklamání? Jistě, kdo by ho neznal. To bolí. Když vás zklame někdo, koho milujete. Ale bolí víc, když vidíte, že ten někdo ani nepoznal, že vás zklamal. Když ani nevidí, jak ho milujete!
A co s tim? ,,, Nač psát vymyšlené příběhy. Vím. Je krásný utéct do příběhu zrozeného v brilantní mysli spisovatele. Alespoň na chvilku se zbavit všeho ostatního. Ale co potom? Zpátky do reality, která drtí víc než předtím.
Myšlenky mi letěj tam, zas tam, pak zas jinam. Píšu. Poté si to přečtu a co? Blbost.
Deváté patro. 33 metrů. To jde, ne? Máme třináct pater. Ale tohle by mělo stačit. Nebo ne? Stejně je to všem jedno, tak co!!!
Autor Thuky, 10.08.2007
Přečteno 448x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Každej utíká,,, :(

28.08.2007 16:20:00 | Thuky

Kdybych něco zadal, jen bych opakoval Hippyho ^^
BTW to že nás pak víc drtí realita je nicméně pravda, krutá pravda... stejně pořád dokola utíkám...

20.08.2007 20:13:00 | Sithius

Hippy, děkuju. Máš pravdu. Vím. Tak to prostě chodí. Tvoji přítelkini taky obdivuji, musí být mimořádná. Přeju vám štěstí :)

15.08.2007 00:55:00 | Thuky

Člověk ve svém životě nutně zažívá vrcholy, ale také pády. Mé přítelkyni zemřela celá rodina, mně nezemřel v celém mém životě ještě nikdo opravdu blízký. Dívám se na ni a obdivuji ji. Smrt jejich blízkých ji neuvěřitelně posílila. Dokonce ji přitáhla blíže k Bohu, což je samo o sobě pozoruhodné!

Chci jen říct, že lidi si sami vybrali, že budou lhát, podvádět, krást a podrážet jeden druhého. Sami si vybrali smrt místo života! A tak bolesti a strasti přicházejí, ale po určité době zase odcházejí. A člověk zůstává o něco silnější a odolnější. Vydrž, bolest odezní a ty budeš o něco moudřejší a silnější bež předtím.

Život má smysl právě v tom, že člověk se má snažit dosáhnout dokonalosti lásky a pravdy. Že přitom dojde na nějaké ty vnitřní a vnější boje, je jasné. Bolí to. To je taky pravda. Ale aby se člověk oprostil, aby něco vybojoval, musí prostě projít ohněm!

Držím ti pěsti, abys to zvládla a šla zas dále po dobré cestě.

S požehnáním

14.08.2007 21:38:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí