Proč je jednoduché psáti o smutných věcech....?

Proč je jednoduché psáti o smutných věcech....?

Anotace: Mám odpověď.

Je jednoduché psáti o smutných věcech-to protože žijeme ve smutné době, kdy se děje málokdy něco veselého.
Málokdy nás svět přinutí se zasmát,málokdy nás svět přestane trestat.
Teroristické útoky nejsou k smíchu. Ba ani životní situace v Afrických zemích.
Není k smíchu ani globální oteplování, za které si můžeme. Ne. není.
Na světě je máloco veselého.
Ale i z toho mála si každý na světeě musí vybrat svoje minimum, protože, jinak by nebylo možno žít. Ze smutku a tragédie.
Uvažujte o tom. Díky.
Autor Azachiel de Grim, 22.08.2007
Přečteno 339x
Tipy 4
Poslední tipující: Kira Haulie, Chancer
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...pravda.. :( ST

19.10.2009 21:49:00 | Kira Haulie

Je to tak, ale proč se s tím tolik nervovat? :-) Ne že bych to házel za hlavu, ale s tím stejně nic valného nenaděláme...leda že bysme tam žili a byli boháči. Když dnes pošleš peníze na charitu, nemůžeš si být jistý, kde tvůj dárek skončí...

27.12.2007 15:57:00 | Chancer

Hezky napsáno a v podstatě s tebou i souhlasim...

23.08.2007 19:41:00 | Anneli

Tohle je zajímavé zamyšlení...jen mi tam něco schází a to jsou city...ale pak jsem se podívala na tvůj profil a už chápu - Ty máš teprve celý život před sebou (tohle není kritika, je to skoro závist :-) ), tak ještě NEVÍŠ ...je jednodušší psát "o smutku" , protože štěstí a radost si sice také uvědomujeme ale málokomu ty chvíle nadobro utkvějí v paměti (snad jen nad fotkou si je připomene)...zato se smutkem, ztrátou, bolestí a žalem se nejde vyrovnat tak lehce...zůstávají v nás ...hluboko a dlouho a je těžké se s nimi vyrovnat ...a někdy pomáhá i to že o TOM píšeme...Tvoje úvaha se mi moc líbí a přeju Ti abys do budoucna dokázal psát hlavně o radosti a štěstí!

22.08.2007 09:57:00 | Jiparo

Možná si to mohl trochu rozvést. Trochu víc zapřemýšlet a prodloužit to. Jo a promiň, že se ti štvu do každýho díla, když já tě mám v oblíbených a neodolám... :))

22.08.2007 09:49:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí