Pánové

Pánové

Anotace: Takovej mu výpis:);) Třeba je to volovina, třeba ne...

citováno z článku Co chtějí muži od žen, z magazínu Mladé fronty

"Muži mají tendenci se do svých bývalých vztahů neustále vracet, stejně jako se vždy vraceli z vojny domů. Z toho pak plynou všechna ta roztomilá nedorozumění, když se muži snaží volat svým bývalým milenkám, přičemž "ahoj, jak se máš, dlouho jsme se neviděli (neslyšeli)" je často jen špatně maskovanou snahou vyzkoušet, zda je sex s bývalou milenkou stále tak dobrý jako kdysi. Právě tohle přesvědčení "spali jsme spolu dřív, takže logicky nic nebrání tomu, abychom spolu nespali i teď" je jen jedna z mnoha věcí, na kterých se muži a ženy neshodnou.

Snaha vracet se do vztahů s sebou ale nese další věc, kterou muži nechtějí. Nechtějí se rozcházet. Respektive budou moc vděční, pokud to uděla žena za ně."

--------------------------------------------------------------------------------

Tento článek mi pomohl, Vás, pánové pochopit. Otevřeně přiznávám, že pochopení mužů může vyvolat dojem snížené inteligence. Je to možné, protože jak jde pochopit nepochopitelné?? No, uznávám, Vás pochopit nejde jako celek. Možná by to šlo po malinkatých součástech. Možná... Celý článek byl velice poučný, pro mě však věta "Ahoj, jak se máš, dlouho jsme se neviděli" je prvotní. Komentář autora článku k tomuto jevu, mi osvětlil část Vaší logiky, která podle mě postrádá logiku. Proč se vracet do minulosti? Proč otvírat staré rány? Jistě, ja vím, sex s exmilenkou či expřítelkyní je velice atraktivní, ovšem ruku na srdce, pánové, uvědomujete si, že takovým chováním ubližujete těm ženám? Těžko... Snaha omluvit své chování je dovršena větou " Já mám prostě rád sex". Hm, tato slova mě mírně zvedají ze židle. Jak chlap v každém významu tohoto slova může říct něco takového. To už všichni muži zapomněli na rytířskou šlechetnost, základy slušnosti, uvědomění si citu žen? Zřejmě ano, což mě přivádí do pocitu, že chlap s velkým CH a se všemi jeho ctnostmi už vyhynul a pátrání po tomto druhu vidím na utopický čin. Jenže naděje umírá poslední, tak možná my, zástupkyně něžného pohlaví, se dočkáme toho svého Pana Dokonalého. I když dokonalost je, mírně řečeno, blbost:) Budiž .. snad ... Teda věřím v to ... Za to nic nedám:)
Autor PrincessOfTheNight, 31.08.2007
Přečteno 436x
Tipy 9
Poslední tipující: fuu, Andělská holka, Makoušek, Slunickoio, Sabian, Kethrin
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No pokud chceš muže pochopit úplně, tak by jsi tak musela i cítit(myslet) jako muž a to je nemožné. Jen by mě zajímalo, čím může ublížit slečně, že se vyspí se svým ex.

28.06.2010 16:50:00 | Fenceless

Sex ve městě - asi 5. řada seriálu :)

01.06.2010 14:41:00 | PatriceB

Také někteří mí ex se vraceli jako kamarádi rádi k sexu :)))

28.11.2009 17:22:00 | Lilien

:) Pravda, pravda. Tohle by si měli přečíst chlapi po celém světě, i když pochybuji, že by si z toho vzali příkald.

01.05.2009 15:59:00 | Andělská holka

Ostatně, co je špatného na sexu s exmilenkou nebo expřítelkyní, popřípadě s exmilencem či expřítelem? ;o)

14.03.2008 20:16:00 | Kethrin

Hmm...asi přemýšlím jako chlap...:o)A přitom mi můj přítel v jednom kuse tvrdí, že mám hroznou ženskou logiku...;o)

14.03.2008 20:13:00 | Kethrin

Ano drahá katuško, udělej z Vás žen mučednice :D Spíš bych se přikláněl ke Cassanovi mezi námi děvčaty :D

17.01.2008 04:36:00 | horlivec

Jistě,budu to respektovat:-)

19.11.2007 17:35:00 | Replix

Nejsem feministka:) ale napsala jsem to ze svých zkušeností s muži. Uznávám, že sem byla rozčílená, když jsem to napsala...zklamaná...ale takový je byl můj pohled.:) samozřejmě tohle neni kritika všech mužů, protože házet všechny do jednoho pytle nejde,ale pouze pohled na určité "objekty"

19.11.2007 16:59:00 | PrincessOfTheNight

Ještě mám dotaz.Byla někdy slečna chlapem?
V některých věcech má pravdu,protože ,někteří takoví se najdou.Viz expřítel mé přítelkyně.
Ale v mnoha věcech mi připadá její podání a kritika druhého pohlaví skoro jako nenávist.(feministka? je libo)

19.11.2007 16:21:00 | Replix

Jestli je tomu skutečně tak.Nejsem tedy žena?

19.11.2007 16:15:00 | Replix

Vono ženskejch je taky dost ...

14.10.2007 11:04:00 | anti-HERO

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí