nebe, ptáci, život

nebe, ptáci, život

Anotace: taková malá úvaha o našem životě, štěstí, lásce - abyste lépe pochopili, jak to vidí ostatní:-)

Když se zamyslíš nad tím, proč je obloha modrá, proč ptáci létají, proč květiny kvetou - přijdeš na důvod? Ne? A proč? Vždyť je to tak jednoduché:-)... obloha je modrá, protože lidé vyzařují štěstí, které má modrou barvu a jelikož se říká, že štěstí rychle prchá a je lehké, je ho na obloze hodně:-)... ptáci létají právě za tím štěstím a proto jsou tak volní a svobodní, mohou kam chtějí a nic je neomezuje a je to jen a jen proto, že oni umí využít to naše štěstí, kdežto my si ho necháme prchnout. A proč květiny kvetou? Protože láska, která tu je mezi námi a je jí tak málo, často nám uvadá, my ji nedokažeme pěstovat, ale stačí jen malý kousíček, opravdu malinký, a něco takového jako je květ květiny začne pučet a kvést. Pro ně je to život, pro nás utrpení - tak proč si stěžujeme na lásku, když může pomoct jiným a proč si stěžujeme na štěstí, jehož je tu tolik, ale my ho necháme utéct? Tak si pochytejte trochu toho štěstí do pytlíku, sesbírejte lásku ze země a jde se žít!
Autor anima alba, 02.09.2007
Přečteno 268x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkný:o)

02.09.2007 12:14:00 | Jean89

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí