Myšlenky deštivého dne

Myšlenky deštivého dne

Anotace: Jen jsem ták stála a čekala na mou nej kámošku a napsala jsem taky tohle :)

Když se tak rozhlížíte kolem a sledujete jak život okolo vás běží, uvědomujete si pomíjivou hodnotu vašich slz, smíchu a všeho co jste schopni ze sebe vytřískat. Chováním se zapisujete do dějin místa a smíchem do dějin lidských myšlenek. Správnou toninou hlasu reagují lidé okolo vás.
Posloucháte, vnímáte . . . . . sami sebe . . . . lidi okolo mluví a vy vnímáte, asi myšlenky, asi pocity, asi okolní vítr a déšť.
Všechno se to nějak převaluje ve vaší hlavě a vy? Vy jen vnímáte svůj vlastní svět, tužkou píšete na papír. Co? Přece svojí přítomnost.
Ano, svojí přítomnost která se stává díky tužce a papíru zapsanou minulostí.
Prší a vy se díváte z okna na deštivý den, který byl ještě ráno jasný a pronikal skrz vaší skvělou náladu. Stávala se ještě lepí, pochopitelně.
Ze slunce se najednou stal déšť, pro někoho mnohem krásnější než slunce, pro někoho důvod vytáhnout si deštník.
Barevný obrovský deštník pod kterým se schovávají všichni ti, kteří chtějí utéct před krásou přírody.
Před kapkami deště které by jim něco mohli připomínat . Před touhou být jako malé dítě a poskakovat v dešti a zpívat “I´m singing in the rain!”.
Každým dnem, hodinou, minutou, sekundou se stáváte někým, kým jste vždycky chtěli být, tedy . . . . . sami sebou .
Rozvoj téhle myšlenky by byl k ničemu, ale napomáhá k jejímu pochopení aspoň ten pocit, že jste to vymysleli vy sami.
Uvědomujete si, jak se chcete chovat a jak se chováte. Uvědomujete si, že chcete nosti modrá svetr místo červeného, ře už nechcete nosti ty hrozné korále nýbrž ty krásné modro žluté korálky.
Uvědomujete si, že nechcete být jen větříček, ale pořádný vítr, který už sakra něco dokáže. Uvědomujete si, že nechcete být jen kapka vody nýbrž déšť.
Autor PoeziGirl, 03.09.2007
Přečteno 250x
Tipy 1
Poslední tipující: Karlička
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Deštník si sebou poslední dobou beru všude, ale jen hodně málokdy ho vytáhnu, protože procházet se tmou, když prší... je ten největší relax, který si holka jako já, může dovolit. =)

18.07.2008 02:17:00 | Karlička

Možná proto jim v Anglii víc prší....
Místo deštníku mám kapucu ! ;)

23.09.2007 09:34:00 | anti-HERO

Chodím zásadne bez déštníku. Píšeš moc dobře.

05.09.2007 15:30:00 | frany73

Rázně burcuješ! Deštník nechávám zásadně doma...

04.09.2007 00:08:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí