Váhám

Váhám

Anotace: Nemohu se rozhodnout, co dál, tak budu ráda, když mi to okomentujete a třeba i něco poradíte

Odpustit či ne? Toť otázka jako být či nebýt! Dívám se na to z mnoha pohledů, ale stále se nemohu rozhodnout! Odjakživa pro mě nevěra bylo něco, co jsem odsuzovala, co jsem zavrhovala! Před víc jak rokem jsem poznala člověka, který se do mě zamiloval a já postupně do něho. On byl nevěrný své přítelkyni, já svému bývalému příteli.Bylo to poprvé, co jsem nezůstala věrná a dlouho mi trvalo než jsem sama sobě odpustila takovou podlost. Cítila jsem strašné výčitky svědomí vůči jeho dívce, ale on mě neuvěřitelně přitahoval! Bylo to jako bychom si byli souzeni a já myslela, že je to už navždy! Rok uplynul jako voda a všechno bylo jako pohádka! Jenže asi jako každá pohádka má začátek tak má i konec. Teď trpím jako jeho bývalá přítelkyně, podvedl mě s vdanou paničkou. Další den přijel na dovolenou za mnou a dělal jako nic! Ale dlouho to nevydrželo! Dozvěděla jsem se to a teď váhám! Miluji ho, ale zrada je zrada a nevěra je nevěra a vždycky bude nevěrou! Bolí mě to, ale když si vzpomenu, co jsem udělala já, beru to jako trest! Měla jsem si tenkrát rozmyslet zda je pro mě zadaný kluk či čest důležitější, ale čas už nejde vrátit! Já teď jen nevím, zda mu mám nebo nemám odpustit! Jestli mám v takovém vztahu pokračovat! Hani, teď už chápu jak ti bylo a jak ses cítila! Promiň! Doufám, že jsi moc šťastná.
Autor Milenka, 06.09.2007
Přečteno 335x
Tipy 2
Poslední tipující: NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

btw. nevěra se dá ospustit, ale staneli se to podruhé, pak už to vážně nemá smysl. Také jsem jednou nevěru odpustila... bylo to těžké a moc bolavé, poprala jsem se s tím... dnes bych nevěru už neodpustila, ne svému partnerovi, když vím, jak smýšlí, to stejné on mne...

31.03.2009 21:39:00 | NikitaNikaT.

Upřímná zpověď, pokud jeden druhého podvede, řéká se, že je to většinou proto, že mu něco chybí, třebas maličkost... mnody jsou to velké věci... nesouhra manželství, či vztahu, hádky, nedůvěra... pak nevěra. Nikdy jsem neměla nutkání partnera podvést, nevím, je to tím, že k sexu potřebuji lásku, proto to beru jako ne sex, ale milování... v tom jsme každý jiný. Su ráda, že podobně, vlastně stejně o tem smýšlí aj můj partner, proto si myslím, že pokud by mě podvedl, tak to bude znamenat, že mě nemiluje...

31.03.2009 21:38:00 | NikitaNikaT.

Ahoj, já nevím co ti mám na tohle říct. Snad jen to, že jsem to od něj čekala. Tak jako podvedl a ublížil Janě ( sama jsem poznala je to báječná holka ) a pak mě, udělal to i tobě, je to neférový kluk. Do očí mi lhal, že ty jsi byla jen náhrada a že nic pro něj neznamenáš a popravdě moc hezky o tobě nemluvil a stejně se stebou scházel ( on samozřejmě byl ten chudáček, kterého jsi vlastně svedla atd... ) tak tady vidíš jeho charakter a myslíš si že je tohle láska??? Promiň, ale není, láska je hluboký a čistý cit a on slovem MILUJI TĚ jen hází a nezná jeho pravý smysl. Podle mě tohle bude dělat pořád a jestli mu chceš odpustit, to už záleží na tobě, ale vzpomeň jsi, jak jsem dopadla já. Dopadne to stejně, to mi věř. Já i Jana jsme na něj zapomenuly a já děkuji osudu, že to mezi námi skončilo, mám báječného manžela, který mě opravdu miluje a dokazuje to činy nejen slovama a čekáme spolu miminko ( až teď jsem poznala co je to vzájemná horoucí láska ) a Jana je také moc šťastně vdaná. Máš pravdu, že boží mlýny melou pomalu ale jistě, ty jsi ublížila a bylo ti teď ublíženo, tak vše hoď za hlavu a začni s čistým šťítem. Jemu se to mnohokrát vrátí to si piš. Přeju ti hodně štěstí a síly zapomenout a začít znova.

10.09.2007 15:21:00 | Erendira

Jednou nevěrný - vždycky nevěrný. To platí jak pro něj, tak pro Tebe. Nota bene tehdy, když to nebyla záležitost z opilosti, nebo nějaká chvilková nutkavá potřeba... Ne, oba jste věděli, co děláte. Nebyla to chvilková slabost, ne, je to rys povahy. A povaha se mění málokdy, nebo jen po velkém a značném úsilí. Svým způsobem je to ironie, s čím člověk zachází, tím také schází... těžko tě za to pochválím.

Existuje jediné rozumné pravidlo. Člověk má být za všech okolností věrný a pokud si není jistý, zda je partner ten pravý, nemá s ním ani chodit, ani spát...

A rada do budoucna? Snaž se vyhnout takovým cestám životem, aby jsi se dostala do situace, kdy budeš muset volit mezi dvěma špatnými řešeními. Vždycky měj variantu, která je dobrá a nebolí...

07.09.2007 09:53:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí