"Hele slečno...."

"Hele slečno...."

Anotace: Není to ani úvaha, spíš jsem se jen potřebovala vypsat a svěřit se...

"Hele, slečno, už dost dalších obrázků, básniček, psaní úvah o mně. Přestaň myslet na to, co bylo a mysli na to, co bude."
Tak toto je jeho věta, kterou mi napsal jako komentář na mém webu. Uzemnil mě. A to doslova. Četla jsem to minimálně desetkrát za sebou a pokaždé mi v hlavě uvízla ta samá myšlenka - "Co tím chce naznačit? Dát mi najevo, abych převzala iniciativu a zkusila to znovu? Nový začátek? Nebo snad totální konec, abych se už nesnažila?"
Teď se mi ta věta v paměti omílá stále dokola, vrací se s každým pomyšlením na něj. A jsem zse v koncích... totiž, jinak řečeno, opět z toho nevyplynulo jasné ano či ne.
Mohla bych mu odepsat něco jako: " A co bude, když na to mám myslet?" Ale myslím, že na 99% by mi napsal : "To záleží na tobě, co bude."
Tak teď přede mnou stojí otevřená věc. Mám zkusit to, na co myslím, aby bylo? Chtěl mě tím popostrčit už z místa, abych nepsala jen smutný, zamilovaný básně a něco udělala?
Chjo... jsem pořád jako mluvící socha... ale jestli budu přemýšlet dlouho jak to myslel, tak se stejně nic nestane... Mít tak andílka strážnýho, který by mi poradil, jak dál...
Autor Jean89, 19.09.2007
Přečteno 297x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Těžko říct ...

02.03.2008 09:58:00 | Grafomanická MIA

To nikdo neví...

19.09.2007 21:44:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí