Životní poslání

Životní poslání

Anotace: Rad bych poprosil, ikdyz se vam nebude zamlouvat aspon napiste nejaky komentar.

Kdybych se vás zeptal: Co je to život?? Kdo z vás by mi dokázal odpovědět. Někteří lidé mohou říci, že život je pouze shoda náhod a jaké si to uděláme, takové to máme. Někteří možná odpoví, že na vše působí mocná síla, která určuje naše kroky. Ať tak, či tak, musíme touto cestou projít. Někdo má pěšinu rovnou a krásně stejnoměrnou. Však více lidí prochází zatáčkami, zákoutím a cestami, které nikam nevedou. Pouze do smutku a neštěstí. Cesta je sic určena, ale to my určujeme, kam nás nohy donesou.
Po cestě poznáváme lásku, nenávist, strach, smutek, radost, neštěstí a vším co utváří výsledné životní pocity. Od nás se očekává poučit se z chyb v těchto důležitých věcech. Víte, že ten kdo se neraduje ze života, jakoby vůbec nežil?? To bych si měl vzít k srdci, protože je to přesně můj případ. Všechno jde, jen se musí chtít. Ale hlavně musíte mít dost odvahy vyjádřit, co vás trápí a dokázat o tom problému hovořit.
Především s osobou, které se ten problém týká. Kamarádi jsou super, že vám dávají dobré rady, ale většinou si problém musíte vyřešit sami. Ale když je vám nejhůř, tak vás dokáží poslouchat a rozumí vám nebo se alespoň snaží vám pomoci. A nakonec, když máte někoho rádi, ať jde o osobu jakoukoli a ať se vám to zda nereálné má právo to vědět. A vy budete vědět na čem jste a ač to možná bude dosti bolet život jde i presto dal. Ať rozumíte, co že se na této cestě děje.

Kdo mi tedy řekne: CO JE TO ZIVOT??
Autor Breg, 23.09.2007
Přečteno 376x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano...v tom to mozna je. Ze vice nez o sebe se zajimam o nekoho jineho. Ale dekuji vam moc za vas nazor. Sem nesmirne vdecen. A vse co zde bylo receno si vezmu k srdci. Vzdyt kazdy se musi poucit. Kdyz chybuje.

21.10.2007 11:51:00 | Breg

zivot?
to je predsa tych okamihov pocas ktorych mozme zazit tolko krasnych sklamani a nadhernych bolesti.

13.10.2007 18:42:00 | Marekus

víš co se říká- "myslím, tedy jsem". a ty přemýšlíš, ty cítíš, takže ŽIJEŠ. a to je moc fajn. otázky ? odkud jdeme a kam a proč? naplánoval nám někdo náš osud ? můžu něco ovlivnit sám ? tak nebo tak - není to jedno? JSME TADY tak ať to stojí za to. už nejsi dítě a můžeš co chceš. záleží jen na tobě jak to chceš a jaké si to uděláš. podívej se kolem sebe, miliony lidí spousta osudů. bohatý otrok konzumu hip hop maker s briliantem v zubech i nemajetný svobodný mnich v Himalajich - každý má svoji cestu která sama je cílem. Proč se někdo narodí do zlaté kolébky a jiný ve stoce v ghettu? Proč dnešní svět obdivuje lháře, zloděje a rváče a slušnost a dobrotu považuje za slabost ? Na to ti nikdo neodpoví, nikdo to neví. Netrap se otázkami a ŽIJ sám se sebou a s ostatními jak nejlíp dovedeš. Jsi to TY na kom by ti mělo nejvíc záležet, měj se rád a to ostatní přijde samo :-)

03.10.2007 00:25:00 | bambi

Jen pro nekoho. JA nezapominam, ja sem mrtvy. V jistem slova smyslu.

28.09.2007 18:48:00 | Breg

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí