Ze života

Ze života

Anotace: ...

Manželství?

Kdo pozná, co se mezi dvěma lidmi děje? Nikdo, stává se, že ani ti nejbližší nepoznají, že dva lidé si ubližují.
Manželství, jak rozpoznat kteří lidé k sobě patří a naopak kteří by se neměli ani potkat?
Mám oči a dívám se jimi, vidím různé páry, mladé a zamilované, které netuší, co je ještě čeká a věří, že právě tento vztah vydrží navždy a starší a nenávistné, kteří už naopak nevěří vůbec v nic.
Vidím ale i lidi navenek působící tak šťastně a spokojeně, chodící do společnosti tváříc se, že se nic neděje skrývají svůj smutek.
Bohužel jejich spokojené obličeje jsou jen mnohé z masek pro okolí, nahlédneme-li do soukromí těchto lidí, uzříme manžela bijícího svou manželku i děti, ženu, která neváhá podvést svého manžela na každém kroku, páry upíjející se alkoholem nedbaje svých dětí a mnoho dalšího.
Svoji bolest si však nosí v sobě, snad aby je okolí neodsuzovalo a postupně se propadají hlouběji a hlouběji pod rámec chápání ostatních občanů.
A jak končí takové vztahy? Jak jinak než špatně, rozvodem či smrtí jednoho z partnerů, někdy se ale vyskytnou výjimky, lidi, kteří přese všechno spolu zůstanou a buď je jejich vztah těmito událostmi posílen anebo jen dál trpí svým údělem...

Povolání snů?

Vcházím do míst, kde spousta lidí by chtěla být.
Povolání snů...novinář.
Všude kolem mě je slyšet klapot kláves a rozmlouvání o jednotlivých tématech.
Lidé se dohadují, zda do dnešního vydání mají dát kompromitující fotografie této herečky či jestli snad nemají raději vydat rozhovor s tímto slavným zpěvákem.
Nevládne tu idylka, jak by si mnozí mohli myslet, ale tvrdý konkurenční boj mei společnostmi a i mezi jednotlivci.
Tu letí ostrá slova, tu zas až přespříliš milé vemlouvání. A já raději odcházím...

???

Tudíž opět jsem odešla zklamána, neboť nikde jsem nenašla vše dobré a nyní už tuším, že se mi to ani nepodaří, protože každá věc má svou stinnou stránku a tam, kde jsou dobří budou vždy i ti špatní...
A to nás vede k dalšímu zamyšlení, kdo rozsoudí, co je dobré a co špatné?
Autor Arleen.D, 24.09.2007
Přečteno 398x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezký, pomáhá to k zamyšlení..

30.01.2008 20:36:00 | Luccissek

Je to pěkné. Docela promyšlené, akorát se mi tam nelíbí ten manželku bijící muž:-) proč to nemuže být žena?:-) tomu se říká dvojí metr:-)))))))))
Dost srandy bylo to supr a jdu číst další.

20.11.2007 07:56:00 | Kovik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí