Seznamte se, přichází Vážený Pan Život.......

Seznamte se, přichází Vážený Pan Život.......

Anotace: můj článek....:)

Občas nám moc ublíží, jindy nás tak nakopne, že by jsme se smáli celý rok.
Ubližuje, miluje, nenávadí, to jsou asi tři hlavní stránky života.
Pak jsou další jako chudoba, bohatství, štěstí, smutek, radost a miliony a miliony dalších stránek které přináší život.
Každý si projde mnohou z nich a pro každého je jeho utrpení to nejhorší.
Každý se raduje jak umí, každý miluje jak umí a každý žije jak umí.
Sám život nám dává každý den na výběr, jak chcem žít........
Jaký den dnes bude a na to navazuje i zítřek. Ze zítřku se stane dnešek a z dnešku se stane včerejšek.....a takový je koloběh života.
Včera, dnes a zítra.......včera, dnes a zítra.......
Se životem je taky hodně dobrý kamarád čas. Právě čas utváří včerejšek, dnešek a zítřek. Díky času se hojí rány a odplouvají krásně okamžiky.
Někdy na něj řveme a nadáváme ať ubíhá pomaličku, jindy ho zase prosíme, aby trošku zrychlil........
Život je to nejkrásnější, co se může přihodit.
Existují dva stavy života! Život fyziologický neboli početí dítěte a život, který žijeme, ten život který prožíváme.
Všechno má svůj začátek a konec, takže to vezmu od začátku :)

Fyziologické těhotenství -
Začíná oplozením vajíčka a končí porodem. Trvá přibližně 280 dní.
Vznik : Splynutí mužské a ženské zárodečné buňky (spermie a vajíčka) s polovičním počtem chromozomů a vzniká Zygota.
Zygota se mění na Morulu, morula pak na Blastulu a ta na základ plodu.

Tak tohle je popis početí dítětě, samozřejmě zkráceně.
No a když jsem sem dala začátek života, měla bych sem dát i konec života.
Nechci být nějak pesimistická, ale každý bere smrt trošku jinak. Někdo jí bere jako přechod do jiného stádia života, někdo jí bere jako konec všeho.
Smrt se dělí na dvě 1) Klinická smrt a 2) Biologická smrt.

Klinická smrt, je zástava krevního oběhu a dýchání, ze 70% může být návrat k životu.
Biologická smrt, je smrt definitvní, není návratu. Jinak se jí říká také smrt mozku.
Od klinické smrti nás dělí 3minuty do smrti biologické!

Tak tady jsem napsala start a cíl života. Každý to bere všechno úplně jinak.
Někdo život bere jen jako pouť, jiný zase jako zázrak, další jako „svůj život“ a mnoho dalších lidí si slovo život, neumí ani nijak představit.
Neumí ho definovat, ale popravdě, jde vůbec nějak přesně definovat?
Já myslím že nejde......nikdy se na tom nikdo neshodne.....
Je to něco jako by jste se zeptali, proč milujeme?..........:)
Autor PoeziGirl, 28.09.2007
Přečteno 378x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to v životě je...

28.09.2007 14:28:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí