Jsem jako ...

Jsem jako ...

Anotace: ... pár výpisků, čím vším se člověk může cítit a srovnávat se.

Strašně moc chci napsat tento článek. Nikdo si to nemusí číst!

Jsem jako bublina - na povrchu lesklá a duhová, avšak stačí jeden hrubý dotek a "Prásk!" ... jen prázdno zůstane a jarová stopa na Tvým prstě.

Jsem jako kniha - žádný bestseller, kniha zapomenutá a odstrčená do nejzažší poličky; příjde-li někdo, jen se podívá a soudí podle obálky a názvu, ale neotevře, nenakoukne, strčí ji zpět.

Jsem jako náplast - chceš pomoct a až se všechno zahojí, vyhodíš mě.

Jsem jako den - uteču!

Jsem jako střep - někam patřím, ale nevím přesně kam. A každý se na mě bojí sáhnout.

Jsem jako nědělní oběd - ach Bože, tak tuctová?!

Jsem jako řasa - chráním to nejcenější, co máš a nepouštím nic.

Jsem jako prázdniny - než zaregisruješ, že tu jsem, zmizím, jen vzpomínka zůstane.

Jsem jako záchodovej papír - VŠICHNI SI MYSLÍ, ŽE SI SE MNOU MŮŽOU VYTŘÍT PRDEL!!!

I přesto můžu říct, že JÁ JSEM JÁ! Můžu Ti být trnem v oku, ale i teplem, co Tě zahřeje v té nejkrutější zimě. A to už nebude "jako" ...
Autor Peťka_bez_talentu, 04.10.2007
Přečteno 386x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dobře sme si na to zarepovali, fakt dík za lyrics!!!

29.12.2008 18:19:00 | BOM

Vážně moc hezký =o)

04.10.2007 22:04:00 | mlara

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí