Odpovědi na otázky

Odpovědi na otázky

Anotace: A ty odpovědi stejně nikdo nezná

Chci odpověď na otázku. Proč žijeme?
Žijeme a umíráme... Jsou nás miliardy. Miliardy jedinců toužících po uznání a slávě, po tom, aby je někdo miloval, po tichém koutku v kulaté místnosti života. Nebo prostě po životě. Ty co ho mají ho častokrát nechtějí. Tolik životů se ztrácí a odplouvá pro nic za nic a stejně si jich nikdo nevšimne. Všichni koukají jen do svého vlastního zrcadla. A co vidíme? Sami sebe králi světa, se vším bohatsvím a lidmi klečícími okolo sebe.

Chci odpověď na otázku. Proč zabíjíme?
Proč ničíme to, čeho ani mi sami nemáme dostatek? Pro uznání a karijéru opovrhujeme tím, čeho bycho si měli vážit a co bychom měli uctívat. Zabíjíme svoje bližní, i když jsme vlastně žádnou vraždu nespáchali. Smrt duše a víry v dobro je horší, než kdybychom vzali pistoly vystřelili si mozek z těla.

Chci odpověď na otázku. Proč nevěříme?
Víra v boha je malicherná spleť otázek a odpovědí. Nikomu se je nechce luštit a proto jejich existenci popírá. I já. Nevěřím, že kdyby bůh existoval, dělo by se tolik zla, muži by ubližovali ženám, ženy by ubližovali dětem a deně by umírali milioy neviných lidí. Ne... tak t nemůže být. Jenže my nevěříme ani sami sobě... a proto umíráme. S přesvědčením, že jsme ani nežili.

Nevěřím na život v dněšním světě.
Autor Mišpule, 05.10.2007
Přečteno 350x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jaký je rozdíl mezi lidmi a zvířaty?

16.11.2007 11:45:00 | cevert

Na tyto otázky si časem sama odpovíš, a pokud ne, bude tě mít pořád co pohánět, spokojeného člověka žijící si se svou rodinou ve své práci a se svými známými nic nepohání kupředu. Nicméněm, na takovéto otázky ti nemůže odpovědět nikdo jiný, každá taková odpověď by bylo jeho odpovědí, jenže ty potřebuješ nějakou svojí odpověd, pokud odpovědi exitují, objevíš je v sobě :)

23.10.2007 16:50:00 | Arcanis

prostě to tak vidím. nechtějte mi vnutit, že bůh nechává trpět nevinné kvůli tomu, že čeká, až se změní vinní. to je naprostá hovadina

07.10.2007 09:36:00 | Mišpule

No tak spíš bych řekla že bůh třeba je,...ale rozhodne nění všemohoucí,...spíše se přikláním k tomu že za to může člověk, který mění planetu k obrazu svému, tak že ji docela ničí + globální oteplování + chudoba,...a nejspíš by vypadalo divně kdyby se najednou stal velkej zázrak a bůh vše převrátil na ruby, proste by to vypadalo divně, tudíž zatím se musí lidé naučit pomáhat si a vzdát se svého přepychu...

06.10.2007 16:04:00 | Laivindil

Možná se ti to tak jeví, protože ses s ním nikdy nesetkala. Taky jsem dříve nevěřil. Došlo ke změně v mém životě, kdy jsem pochopil, že Bůh existuje. A že je jedinou možnou dokonalou odpovědí na většinu našich otázek.

Umírající v Africe - myslíš tím AIDS? To, že se lidé chovají jako prasata a šíří tuto zákeřnou nemoc? Nebo snad hlad? Že země, které mají děsivé přebytky, nejsou ochotné podělit se s ostatními? Tohle máš na mysli? Bůh jedná skrze lidi, mění jejich srdce. On je všemohoucí a jeho zásahy jsou viditelné v lidech. Pokud ale neproměníš své srdce skrze něj, možná to stále budeš vidět takto: tolik katastrof prostě znamená, že Bůh není.

06.10.2007 13:30:00 | Hippy

lhala sem do očí už tisíckrát, a tolikrát o podváděla a pomlouvala.
ale bůh není. zlo i dobro jsou lidé... možná někdo nachází smysl života v hledání boha. já to tak ovšem nevidím. jsou věci, které nezavinili lidé. tisíce umírajících v Africe...
kdyby bůh byl, měl by tu moc s tím něco udělat. nebo tsunami, sopky, zemětřesení... neříká se náhodou: bůh je všemohoucí?? v tom případě neni.

06.10.2007 13:01:00 | Mišpule

Myslím, že zlo ve světě si způsobil člověk sám. Sami lžeme, podvádíme, krademe a zabíjíme. Jen se zamysli nad tím, kolikrát jsi to již udělal. Schválně, zapřemýšlej nad tím. Vsadím se, že ti vyvstane v mysli tisíc obrazů, kdy jsi do očí lhal, podváděl nebo pomlouval.

Takže tohle můžeme asi těžko svalit na Boha. Ono je jednoduché říct: je tady zlo, Bůh tedy není. Je tady smrt, Bůh tedy není. A hotovo! Zlo způsobil člověk. Bůh je láska, člověku pomáhá a hledat Boha, znamená najít smysl života a jeho náplň. Hledej a najdeš odpovědi na své otázky.

S požehnáním

05.10.2007 17:14:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí