Ostnaté dráty

Ostnaté dráty

Anotace: O ostnatých drátech v nás

Ostnaté dráty

Kdy už konečně odstraníme ostnaté dráty?
Kdy už konečně ten poslední voják odhodí zbraň a vezme do své náručí dítě?
Kdy už konečně muslim odpálí svou náloží vlastní nenávist a křesťan odstraní předsudky?
Kdy už konečně opilec rozbije svou láhví vlastní alkoholismus?
Kdy už konečně učitelé budou učiteli a děti je přestanou známkovat?
Kdy už konečně drogy sešňupou samy sebe?
Kdy už konečně odpojí elektrické křeslo, protože vrah lítostí bude tlouci hlavou o mříže?
Kdy už konečně lež nasadí nohy na ramena a pravda jí nakope prdel?
Kdy už konečně odhodím odpadek do popelnice a zasadím první strom?
Kdy už konečně začnu ovládat práci a ne ona mne?
Kdy už konečně najdeme více času pro rodinu místo práce?
Kdy už konečně láska zvítězí nad nenávistí?
Kdy už konečně začneme naslouchat Bohu v tichu, aby se nám dal objevit v hluku světa?
Kdy už konečně pohlédneme do svého srdce, abychom vytloukli všechno zlé?

Kdy už konečně budeme vojáci, kteří odhodili zbraně, feťáci, kteří spálili herák, učitelé, kteří se nechají poučit, zločinci, kteří litují, ti, kteří dokáží odpustit?

Kdy už konečně se naučíme milovat bezvýhradně?

Kdy už konečně se naučíme odpouštět?

Kdy už konečně poznáme, že ne vždy mám jen já pravdu?

Kdy už konečně uvěříme?

Kdy už konečně....

Kdy už....

Kdy...

...
Autor Hippy, 10.10.2007
Přečteno 359x
Tipy 6
Poslední tipující: už ne pernikova princezna, .K.r.i.s.t.y., Daniel S.
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mystik: Myslím, že pláču na správném hrobě:-) A u sebe jsem už začal. Kdybych nezačal, tak bych tohle napsal. Bůh vše stvořil nádherné a já to obdivuji. Bůh sám říká, že ho máme následovat a poslouchat jeho rady, pak budeme žít v radosti a lásce. Bohužel se tak neděje a z toho vzniká to, proti čemu tady křičím.

03.12.2007 21:23:00 | Hippy

Hippy-co kdyby jsi se zeptal boha v kterého věříš?Vždyt´ on toto podle věřících všechno stvořil,tak to nemůže být špatné,a jestli tyto věci jsou špatné,pak je špatný i bůh který je stvořil,ne?Plačeš dobře ale na špatném hrobě..Musíš se možná ptát jinde,když bůh tak dlouho mlčí..Co tak začít u sebe..?:-)

26.11.2007 14:47:00 | Weylin

Souhlasím s Jiparem

12.11.2007 15:10:00 | Kávový Poutník

Takhle jsem se nad životem asi nikdy nezamyslela ... vidím, že to byla chyba.

14.10.2007 09:11:00 | Grafomanická MIA

Prohlašujeme sami sebe za nejvyspělejšího tvora na světě,ale copak žirafa vynalezla trhaviny?Copak kruhoústí znečišťují životní prostředí? Ne... máme se pořád ještě co učit,a vždycky budeme...

13.10.2007 13:44:00 | .K.r.i.s.t.y.

...na tohle jeden život nestačí...

11.10.2007 08:27:00 | Jiparo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí