Mít se rád je štěstí

Mít se rád je štěstí

Anotace: Sebeláska je prvním krokem ke klidnému životu, možná i snazšímu a vyššímu sebevědomí.

Spousta lidi je se sebou nespokojena, není to dobře. Někdo si myslí, že když se má člověk rád, opravdu rád, že je egoista, narcista, apod. Není tomu tak. Lidé, co se nemají rádi, jsou vlastně chudáci - nemohou se smířit s tím, jak vypadají, jakou mají duši, jací opravdu jsou.

Když nemá člověk rád sám sebe, nemá právo na lásku od ostatních! Nemá právo být milován. Bude zklamán... lidé využijí jeho nespokojenost se sebou a budou ho chtít předělávat a on jim vyjde vstříc. Ale pozor, už to nebude on sám, ale pouhá představa lidí okolo, jakého ho chtějí mít! Buďte sami sebou, najděte se!

Já se nikdy neměla ráda, nesnášela jsem se, chtěla jsem být někdo jiný, ale nikdy, nikdy, nikdy jsem si nedokázala fyzicky ublížit, přeci jen trochu lásky v sama sebe jsem v sobě měla, spíš jsem si ubližovala psychicky - a to je mnohdy mnohem horší.

Čas plynul, já se dostala do jiného prostředí, poznala nové lidi a díky jednomu člověku, který mi ukázal, jaké to je - mít rád sám sebe, pečovat o sebe, být pro sebe ten nejdůležitější člověk na světě, věřit si! Za to jsem mu moc vděčná. Začala sem se milovat, věřit si, mindráky byly ty tam, nenechala jsem si již psychicky ubližovat.
Mám se ráda, cítím to v sobě. Možná si řeknete, že jsem narcista, jako to tvrdí má máma :D... Ale lepší člověk, než jsem já, není :D Pracuji na sobě a chci být, co se týče duše, na co nejvyšší úrovni. Děkuji moc všem, co mě postrčili! Přála bych vám všem, abyste se dali stejnou nebo podobnou cestou jako já a nespokojených lidi samo se sebou ubývalo.
Autor Ette, 14.10.2007
Přečteno 277x
Tipy 1
Poslední tipující: Skaja
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jj bylo to štěstí je potkat, jsem moc ráda, že mi v tom pomohli a přála bych všem lidem, aby jim v tom taky někdo pomohl, je to snadší i ja zkoušim pomáhat ostatním lidem s tím a nejen s touhle věcí.

14.10.2007 20:13:00 | Ette

Člověk se neměl nenávidět, s tím souhlasím, máš docela štěstí, že se našli lidé, co tě změnili, a věděli jak na to...

14.10.2007 19:40:00 | Skaja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí