Velmi krátké úvahy (8.)

Velmi krátké úvahy (8.)

Anotace: O Literu

Tak jsem tu zas. Už mi naběhlo okno prohlížeče, zadal jsem adresu a už se mi načítá stránka. Stává se z toho rituál a zároveň menší závislost.

Těším se na vás, je to jako vracet se k úžasným přátelům. Možná nikdy nespatřím vaše tváře, zato znám vaše duše, které se tu nebojíte odhalit, ba dokonce zvete mne k sobě. Bez ptaní, bez naléhání, bez očekávání. Dáváte všechno a na oplátku nežádáte nic. Nemusím klepat ani zvonit, jste rádi, že jsem se u vás zastavil a to je pro mne pocta.

Vyprávíte o svých životech, radostech a smutcích. O zkušenostech a pohledech na tenhle svět. Umíte mne donutit přemýšlet a uvědomovat si, umíte mne rozesmutnit, umíte mne rozesmát, inspirujete mne. A za to vše jsem vám, přátelé, strašně vděčný. Chodím k vám, když je mi smutno, když je mi veselo, když mne něco trápí a někdy jen tak, pozdravit, na kus řeči.

Přemýšlím, co na oplátku za to všechno... a napadá mne jediné. Zvu vás všechny k sobě, pokud chcete. A neklepejte, nezvoňte, nemusíte. Pojďte dál a jako doma. A budete-li se cítit dobře, tak jako já u vás, budu rád.

Strašně moc.
Autor David., 14.10.2007
Přečteno 375x
Tipy 11
Poslední tipující: NikitaNikaT., Cecilka, Markéta.., Luccissek, Bíša
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krásná slova. Není co napsat.

13.11.2007 15:31:00 | NikitaNikaT.

Pojďte dál a jako doma, nestyďte se, šťastný se musím usmívat,
že někdo přišel na návštěvu, já pak přijdu k vám a hrozně rád.

08.11.2007 14:14:00 | David.

Dveře pomalu otvírám,
vcházím dál,
rozhlížím se tiše...
a děkuji za pozvání
do tvé soukromé říše...

02.11.2007 18:53:00 | Cecilka

Pokud ano, tak to bude skvělé. I já k tobě chodím na návštěvu, rád. ;-)

23.10.2007 14:12:00 | David.

myslím, že u tebe se budu cítit vždy skvěle:)

23.10.2007 13:47:00 | black4ever

Luccissek: Jé takovej malej spratek a píše tu něco čemu nerozumí - TOHLE JSEM SI ROZHODNĚ NEŘÍKAL

Děkuji za nádherná slova a k věku, tady na Literu se naštěstí zcela ignoruje. A je to moc dobře.

15.10.2007 12:37:00 | David.

Tereza Špačková: Tak to mě moc těší :-)

15.10.2007 12:36:00 | David.

Bíša: Taky že chodím. :-) A často, jsi v mých oblíbených

15.10.2007 11:59:00 | David.

Já myslím, že i ty jsi mnoha lidem pomohl. I já jsem se hodněkrát zasmála. Máš skvělí smysl pro humor. Nádherná díla. J áříkám překrásný, čtivý, zábavný. Moje sestra a její přítel by řekli, že to má koule..:)) Moje mamka by řekla, že to je sranda. A myslím, že pokud existuje nějaká osoba, která by tvá díla odsuzovala a kritizovala, tak to dělá proto, že chce vypadat drsně. Vím, že všechny díla jsou odlišná (a nejen v literatuře), ale alespoň něco připomínají. Tvé texty ne. Podle mého názoru jsou jedinečné, zvláštní. Asi vím co si říkáš.. "Jé takovej malej spratek a píše tu něco čemu nerozumí." Píšu co si myslím a co cítím. Prosím pokračuj. Vždy chci mít ke komu jít. Koho navštívit. Prosím pokračuj. Hodně štěstí a inspirace...Luccissek...

14.10.2007 20:07:00 | Luccissek

Příjdu, i Ty choď...

14.10.2007 18:20:00 | Bíša

Taky to tak cítím...

14.10.2007 18:03:00 | TerA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí