Čas

Čas

Anotace: Znáte ten pocit, kdy potřebujete křičet, brečet a nemůžete ? Pak vzniká takovéto dílko

Nervozita, jež mi třese rukama … nebo snad vztek. co mnou lomcuje a nedá mi chvíli oddechu, abych nabrala síly na dalších několik minut … ?
Vteřiny plynou, snad nadsvětelnou rychlostí a mé hlasivky se stále připravují na napětí, které chtějí vykonat.
Křik … pláč … nenávist vůči světu a hlavně vůči mně samotné ….
Jen nerada si připouštím, že je toho na mě moc, že dělám chyby a co hůř, sama si je uvědomuji a vidím následky svého počínáni.
Kdyby tak šel čas zastavit …
Minuty by si vesele hrály na schovávanou a nám, obyčejným smrtelníkům, by daly prostoru... nabrat si opět na svá záda tíhu toho, co jsme ztratili a po čem teď pátráme … leč marně ….
Otazníky vznášející se nad naším počínáním by se rozplynuly v mlze - tak husté, že už by je nešlo vrátit zpět... a naše srdce by zůstala bez otázek, které nelze nikdy zodpovědět a které nám jen brání v tom se nadechnout čerstvého vzduchu a nabrat tak do plic něco málo molekul prosycených vůněmi světa….
Ale to se neděje, čas plyne neúprosně dál, jako by nám chtěl všem dokázat, že pánem je tu on, a ne my… snad se domnívá, že nevidíme jeho sílu na svých odrazech v zrcadle či na fotografiích . Nebo je tolik domýšlivý, že nás v tom jen potřebuje ujišťovat…? Kdoví, snad já, snad vy, snad ten, kdo na sobě pocítil nejkrutěji sílu času … a kdo to je ?
Snad stařena, jež sleduje své vrásky kolem rtů od smíchu a na tváři od ustavičného vychovávání dětí ?
Snad modelka, která se pro svůj věk neobsazuje mezi nejkrásnějšími ženami světa, a to i přesto, že by jí i teď, po mnoha letech slávy, mohl krásu kdekdo závidět ?
Ne, ani jedna z těchto žen to není ….
Čas si vybírá pečlivě, koho potrestá, avšak ne podle zásluh, či snad špatných skutků, ba právě naopak, jako by snad trestal ty, kteří si to nejméně za¨slouží ….
Ale pak, jakmile si vybere svou oběť, omotá ji svými dusivými pahýly a nechá ji, aby se cukala a pomalu dusila svými vzlyky a bolestí, nechá jí srdce vykrvácet žalem a rty slepit solí, jež nestihla uschnout na tvářích …
A kdože je ten nejkrutěji potrestaný za hříchy ostatních … ?
Matka, jež přežila smrt vlastního dítěte ….
Autor llussinka, 15.10.2007
Přečteno 348x
Tipy 2
Poslední tipující: Sima, Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

krásné fakt opravdu úžasné...:o))

17.10.2007 08:32:00 | boruvka175

...taky se někdy zmítám v takových pocitech, důvěrně to znám...

16.10.2007 18:12:00 | Sima

:o)

15.10.2007 20:54:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí