no, upřímně... vím, že si to nepřečtete...

no, upřímně... vím, že si to nepřečtete...

Anotace: ..ale tentokrát vás musím ujistit, že mi to nevadí, asi je to stejně... o ničem..:)

Nedávno jsem zjistila, že si připadám jako loutka… loutka dnešního světa, která cítí, co se děje, není schopná vnímat; zná vůně a chutě, pozná je z minulosti, nebo aspoň stín toho všeho... Úvahy mi asi nikdy nešly, neumím nejspíš vyjádřit ten pocit, pocit dneška, pocit včerejška, vždy mi myšlenka jakoby uteče z papíru, ale z prázdného papíru... i moje myšlenky, už i ty jsou prázdné?
Ale proč... vzpomínám si na časy, kdy jsem uměla vyjádřit pocity... upřímně... teď mi zbylo jen něco, občasný záblesk ze starých časů...
Občas se musím krotit, abych nezačala vším třískat; musím se krotit, abych nezačala řvát na všechny okolo. Jenže taková jsem dřív nebyla,…když jsem řvala tak málo, sama a vlastně v klidu...
Teď jsem vážně jen loutka... vstát, jít do školy, přijít, učit se nesmysly a spát... celý den, navždy... moje fantazie mi ale zůstala... stačí málo a já si během minuty vymyslím happy end, no prostě jen dívčí představivost a bujná fantazie, utěšuji se. Avšak při hudbě, když zpívám, když hraji... občas se přistihnu, že vlastně nemyslím... jen pozoruji prsty, jak se míhají po klávesách a vyhrávají se ze smutku... krásný pocit - jak lehké je při hudbě zapomenout... Když se ale po hodině hry vrátím do reality, je to jako by vás někdo polil ledovou vodou...
Autor Laivindil, 24.10.2007
Přečteno 695x
Tipy 9
Poslední tipující: Yenny, Ceraa, Aluna, zejzen, Makoušek
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

ach ty loutky...nezalezi na tom, kdo jim taha za provazky, kdyz jsou to lidske loutky...

29.11.2007 21:10:00 | Ceraa

takovýdle nálady mám taky... jenže já nejsem jako ty. já nedokážu sednout si na hodinu klávesám a hrát. já křičim. křičim na ty co mám ráda a zraňuju jejich city. nebo se uzavírám do sebe a sedím, koukám do zdi a píšu básničky. anebo prostě jdu ven a rozbiju někomu skleník, něco počmárám nebo šlohnu nebo si natruc všem předpisum o zdraví zakouřim. a pak sem eště naštvaná sama na sebe až mám pocit jak bych zevnitř umírala

07.11.2007 20:31:00 | Mišpule

Počkej, až začneš pracovat, to je teprve stereotyp. Do školy jít nemusíš, nic se neděje. Když nejdeš do práce, tak tě vyhodí. Ve škole uděláš chybu, tak dostaneš trojku. V práci tě napomenou, a když se to opakuje, tak tě vyhodí. Škola končí ve dvě, z práce se vrátíš v pět. V deset jdeš spát a ráno znovu. Jako na pásu:-) Veselá budoucnost.

Ale teď vážně. Škola je dobrá věc. POdívej se na lidi v Africe. Bez vzdělání trpí, neumí číst, psát, počítat. Neumí vykopat studnu, vyrobit věci. Buďme vděční za to, co máme.

Stereotyp? Jen když si to tak necháš být. Nezapadej do toho bahna stereotypu, každý den hledej, jak uniknout, jak žít, jak milovat. Potom to bude skvělé:-)

S požehnáním

25.10.2007 21:35:00 | Hippy

Vím, jak se cítíš (čas od času zažívám úplně stejné stavy), ale pamatuj, že jednoho dne vysvitne slunce.

25.10.2007 20:00:00 | zejzen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí