Krátké zamyšlení

Krátké zamyšlení

Anotace: ...

Význam slova Smrt? Vysvobození? Z věčného utrpení zpackaného života? Pro někoho snad…
Trest? Za naši hříšnou duši? Někdy…
Odtržení? Odtržení od rodiny? Přátel? Od všech, které jsme kdy milovali? Většinou…
Snad mají ti, co tvrdí, že Smrt je začátek další cesty pravdu. A jestli ano, bude to dobrá cesta? Nezůstaneme zase v těch nejtěžších okamžicích sami? Bez pomoci, odkázáni sami na sebe? Budu lepší, než jsme byli do teď? Dokážu vůbec být někdy lepší? Nebudu opět opakovat ty staré chyby? Budu dělat nové? Určitě…
A co sebevražda? Platí zde spojení – to bychom nikdy neudělali? Ale co víme? Nic. Jak můžeme vědět, co bude za rok? Měsíc? Den? Nebo snad dokonce hodinu…
Jak může někdo z nás říci – to bych v životě neudělal? Nemůže? A přece řekne…
Sebevražda jako spása? Obvykle…
Utopení? Oběšení? Podřezání nebo zastřelení? Skok pod vlak, auto? Nepřeberné množství…
Brutálně? Klidně? S bolestí nebo ne? Rychle nebo trýznivě? Výsledek stejný…
A když se nepovede? Utrpení ještě větší…
Pro nás? Pro blízké? Pro všechny…
Je to tedy řešení? Možná? Jistě? Sobecké? I to…
Závěr? Po nás zůstane už jenom naděje, protože ta umírá poslední…
Ale umře…
Autor Frenci, 29.10.2007
Přečteno 406x
Tipy 2
Poslední tipující: Ta Naivní
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ty bláho frenci, ty seš ale depresivní člověk

31.10.2007 17:39:00 | Ta Naivní

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí