Lidé

Lidé

Anotace: Chování "člověka"...

Co nutí lidi být takovými, jací jsou? Touto otázkou mám na mysli, proč se chovají špatně. Špatně – to je relativní slovo, ale každý snad ví, co je zhruba špatné. Tak pročpak lidé lžou? Proč tedy pomlouvají, zabíjejí, podvádějí? Proč si lidstvo zvyklo na alkohol? Vždyť zdravý rozum musí říkat – alkohol z nás dělá někoho jiného, ničí nás. Proč se lidé vztekají a mlátí? Opravdu to vyřeší víc než klidná řeč?
Vraťme se například k tomu podvádění. Mám stálou partnerku, které věřím a ona mně. Prostě jak může vlastně vzniknout ta myšlenka nevěry? Občas mně přijde, že člověk vůbec není pánem tvorstva. Právě naopak - to člověk je nejhloupější zvíře. Je to, jakoby se vytrácel z hlav rozum. Čím dál častěji je slyšet o znásilněních, vraždách, podvodech, loupežích a o mnoha jiných věcech.
Říkám si, že každý by v sobě měl mít tu základní slušnou a zásady. Nemám pravdu? Nežilo by se nám lépe v míru? Omlouvám se Vám, ale můj pocit je, že jestli se něco nezmění, tak zkáza není daleko. Pokud si člověk neuvědomí, že musí žít v souladu s planetou, lidmi a celkově se vším, tak zahubí sám sebe.
Prosím, občas se zamyslete, jak se chováte. Vím, že to je těžké, protože se nedá určit žádný vzor dobrého chování. Ale přesto buďte tím, čím jste – lidmi a ne zvířaty. A co vy? Chováte se jako lidé?
Autor Tomama, 30.10.2007
Přečteno 480x
Tipy 4
Poslední tipující: anti-HERO, Janana
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí