Originální

Originální

Anotace: Nad tímto by se měla zamyslet polovina státu!

Každý jsme originál.
Každý jsme jiný.
Každý máme jiný cíl.
Každý máme jiné sny.
Každý máme jiné myšlenky.

Takto bych mohla psát až do „aleluja“. Ale uvědomují si to lidé? NE! Když se podíváte okolo, tak vidíte většinu lidí podobných (nemyslím teď tělem, ale chováním, stylem apod.). Kam zmizela ta originálnost, s kterou jsme se narodili? Proč u většiny lidí vyprchala? Paradoxně jsme vlastně vesměs všichni stejní. Máme stejné cíle. Ten nejvyšší je stát se dokonalými dušemi! A ty ostatní jsou v každém životě – narodit se, splnit životní úkol a pak umřít – a tak stále dokola. Ale také jsme vesměs originál. Každý máme jiné myšlenky, avšak většina lidí si nepřipouští, že má jiné myšlenky než většina, ve které chce být.

Proč odhazovat svoji originálnost jen proto, abychom byli v nějaké skupince? Není nejlepší nějaké skupiny hodit za hlavu, být svůj a čekat, až někoho osloví naše originálnost a zamiluje si ji? Nebude to pro nás příjemnější? Já si myslím, že ano. Jenže bohužel to většina nechápe.

Jednou přijde den, kdy to všichni pochopí!

Neříkejte „stejně je jedno, jestli tu jsem nebo ne“. Není pravda! Kdyby tu nebyl ten, kdo by tu měl být, tak je to veliká ztráta! Ten člověk je jedinečný, nikdo ho nenahradí. Jeho životní úkol nemůže převzít nikdo jiný, každý tu hraje určitou roli a žádní záložníci tu nejsou.

Tímto bych vám chtěla asi jen vzkázat: Milujte se, množte se, nebojte se sebe a buďte sví, jste originální a jedineční!
Autor Ette, 31.10.2007
Přečteno 356x
Tipy 3
Poslední tipující: Ahorria, .K.r.i.s.t.y.
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já teda nesnáším, když si někdo oblíbí moji originalitu, protože se mě pak snaží napodobovat, no a jsme zas na začátku:D

17.06.2008 18:56:00 | Grafomanická MIA

Ja tu odpověď hledat nemusím, já jí dávno vím... Zdravý rozum asi nemám, jsem blázen!

02.11.2007 20:26:00 | Ette

Uplně souhlasím.Konečně někdo kdo je stejneho nazoru jako ja.Jsme každý jiní a dokonalost neexistuje.Člověk se může pokoušet stát jen lepším a to ne napodobováním někoho jineho jen zdokonalovanim sebe sameho.Kdo by stál o armadu klonů?ja ne ja chci lidi.

01.11.2007 12:37:00 | Gorgy

Vzal(a) jsi mi to přímo z pusy!Dokonalý,pravdivý...z tohohle bychom si opravdu všichni měli vzít příklad.....opravdu,svatá pravda!

31.10.2007 19:50:00 | .K.r.i.s.t.y.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí