Život s tahákem

Život s tahákem

Anotace: můj článek :) Jojo.... občas i pro život muíste vytáhnout tahák! :)

Dá se přežít, pokud v něco věříte. Dá se přežít, pokud doufáte. Dá se přežít, pokud milujete.
A dá se přežít, pokud žijete.
Je vlastně víc způsobů, jak se dá život přežít, ale jeden můj známý říká „ Život nepřežívej, ale žij!“. Než se pochopí význam těchto slov, je zapotřebí hodně zkušeností a proto to nemůžu moc rozvádět, za což se omlouvám. Ovšem ti, kteří tuto hloubku slov pochopili dobře, vědí o čem mluvím. Až jí poznám i já, slibuji, že napíši další článek :)
Kus papírku, na kterém máme napsanou naši budoucnost, je vlastně ten malý cár papíru, který nám leží někde... někde tam daleko a hluboko v hlavě.
Řídíme se podle něj. Ovšem, když se vymkneme té předepsané osnově, papírek se otáčí na druhou stranu. Tím myslím to, že neexistuje jen jedna varianta.
Na jedné straně máte to, co byste měli dělat a na druhé máte to, co děláte.
Zkuste si to představit. Dám příklad pro lepší představu.
Dva opačné protipóly – Rozum a srdce - :)
Jeden říká, že „ne“ a druhý říká, že „ano“. Rozum většinou říká, že „ne“, co se týče citů, ale srdce se probouzí a nadává mu a říká, že „ano“ - a tak se přou. Do té doby, než jeden vyhraje. Tím pádem jedete na té jiné straně papírku.
Chápete? :)
To je řečnická otázka, nemusíte na ni odpovídat... nebo spíš, je vaše povinnost na ni neodpovědět.
Každý má svůj papírek trošku jiný. Já ho mám například barevný jako duha. Alespoň takhle si představuji můj „tahák pro život“.
Když si opravdu nevím rady, podívám se do něj. Někdy tam jen očkem nakouknu a dělám, jakože se nic nestalo a já se podle něj vůbec nemusím řídit. V tomhle samozřejmě lžu sama sobě :D Na mém „taháku pro život“ jsou spousty cenných informací, které zachytávám z mluvy moudrých lidí, většinou mých přátel, příbuzných, ale nejednou se mi stalo to, že jsem nějakou dobrou „hlášku“ zaslechla i cestou domů z autobusové zastávky, která zrovna moc pěkná není, ale přesto se mi tam už tolikrát přihodilo tolik věcí, že si na ni ani stěžovat nemůžu. Křivdila bych jí :)
Každý z vás má jistě svůj „tahák pro život“.
Někdo ho využije, někdo ne. Ale radila bych se do něj občas podívat a zamyslet se, co se děje špatně nebo naopak. Občas se pátrání ve vlastní hlavě vyplatí, to mi věřte. Dělám to často a věci, který se tam najdou, jsou někdy hodně podivný.
Jednou se mi dokonce poštěstilo najít ve své hlavě modrého psa s křídly na zádech. Víte, takový ten Amor, akorát pes :D Jojo, i to se někdy postrádá v každodenním životě – fantazie. Tak jí najděte. Najděte to, co už dávno hledáte... a pak si to nezapomeňte připsat do svého „taháku pro život...
Autor PoeziGirl, 01.11.2007
Přečteno 323x
Tipy 6
Poslední tipující: strašidýlko-střapatý, jedam, Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

obcas ale ani ten tahak nepomuze, ne vse se da z tahaku opsat, protoze ne vsechno se tam vleze
ale dilko je hezke

16.02.2009 06:36:00 | strašidýlko-střapatý

super tip za super tahák...

01.11.2007 23:39:00 | jedam

Sleduji Tvou tvorbu, co jsem na Literu a musím si řící,
že rosteš do duševní krásy a máš až filozofickou
pokoru v srdci.

01.11.2007 20:59:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí