Moje zpověď

Moje zpověď

Anotace: Kus toho, co mě napadá při poslechu energické hudby z mé minulosti a přítomnosti

Každý ke mně chodí, vyptává se na moje myšlenky, co mi je, co prožívám, že prý chce znát moje pravé já. Ha, výsměch můj je postihne. Za roh vlezou s mým nepřítelem a hned mě pomlouvají! Vylezou a už zas chtějí znát mé myšlenky, chtějí zas znát mě! Ha, výsměch!

Každý mi do hlavy vtlouká své rozumy, jako bych neměla své vlastní názory, svůj mozek! Nedošlo jim, že já už mám na vše své ucelené názory? Nedošlo jim, že už nejsem ta malá dívka, která potřebuje vést několika lidmi? Potřebuji vést, ale buď vlastním srdcem nebo jedním člověkem! Člověkem, kterému se chci vyhýbat, avšak se stane to, co se stát má!

Hledáš se, najdeš se, žiješ spokojeně sám se sebou, tvoje já je tvůj nejlepší přítel, ale najednou ti do života vstoupí člověk, který tě tak strašně rozhodí, že zapomeneš sebe, ztratíš sebe, nevyznáš se v sobě! Ano, to se mi přesně stalo. Dlouho jsem se dostávala do své původní pózy, která mi tak moc vyhovovala a už jsem silnější, už sebe nikde neztratím!!

Jdeš za svým cílem tak moc, až zapomeneš, kdo jsi a začneš být někým, koho nesnášíš a kým jsi nikdy nechtěl být?? Všeho s mírou!

Děláš něco jiného než chceš? Tlačí tě okolnosti do kouta? Řekni stop! Na chvíli se cestou životem zastav, než abys šel dál bez hlavy a špatnou cestou, kterou nechceš jít!

Odstrkovala jsem si lidi od sebe, aniž bych chtěla a věděla to! To je ta nejhorší věc, kterou člověk muže udělat. Jen se diví, proč se mu všichni vzdalují a nechápou, že příčina toho všeho může být právě u něj! Je to smutné, když chyby hledají u druhých, než aby je hledali nejprve u sebe a pak u ostatních.

Pochybuješ o svých snech? Ani je radši nerealizuješ? Byla jsem dřív také taková, ale už NE! Nepochybuji o svých snech. Jdu si tvrdě za nimi a vím, že se mi jednou vyplní! Ale bude to dřina, ale stojí mi za to. Člověk, co se aspoň trochu nepokusí, je srab a nestojí o ty sny tolik!
Autor Ette, 02.11.2007
Přečteno 334x
Tipy 6
Poslední tipující: Ahorria, Démon, .K.r.i.s.t.y.
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

strašně se mi to líbilo. Je to jako kdyby jsi moje myšlenky, které mám v hlavě ale neumím je dát na papír či do elektronické formy. Taky jsem si myslel, že mé myšlenky jsou správné a ostatní mi chtějí jen vecpat klíny do hlavy, ale je třeba taky se zamyslet a někdy dojdeš k tomu, že to co říkají ostatní je pravda /ale jen někdy ;-)/ STrašně se mi tot dílko líbilo.

26.03.2008 20:41:00 | Démon

Jo, to je pravdivé.

29.12.2007 13:37:00 | Grafomanická MIA

Kdybys byla v mé kůži asi bys to tak taky brala :)

06.11.2007 15:20:00 | Ette

No...takhle natvrdo bych to nehrotila....na kařdém je něco dobrého...ale ono se to rádo schovává :)

04.11.2007 14:29:00 | .K.r.i.s.t.y.

Mě už to přijde normální. Jsem taková a půjdu si za tím co chci a ostatní mi jsou u zadku :) Ja dnešní společnost odsuzuji takže to mam lehké :) Jsou to pro mě nuly :)

02.11.2007 20:24:00 | Ette

Obdivuju tě...jít za svými sny a nedát na názor ostatních je těžké...ale krásná úvaha

02.11.2007 19:56:00 | .K.r.i.s.t.y.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí